Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter igjen ganske bitter og sint. Jeg prøver å glemme han, men siste året har jo gått ut på frustrasjon over han, så er ikke så lett å bare slippe alt. Er 2 uker siden jeg slo opp, og takk gud for det. Forble i det forholdet alt for lenge, er bitter på hvor mye tid jeg kastet bort. 

Han løy om en dame, han gikk i offer rolle om alt, man maset om sex, han var urenslig, han var tiltaksløs og løy generelt mye. Verdiene hans var på bånn, totalt selvsentrert og så ikke lenger enn sin egen nese. Alt han gjorde var å vri om til at han var offer i alt, og om jeg prøvde ta noe opp med han, skulle han bare prøve distrahere meg med avhendinger om detaljer som skulle diskuteres. Han klarte aldri å si unnskyld. 

Hvordan kan jeg bare glemme han og komme meg videre i livet??? Tar så mye energi å være sur på han 

Anonymkode: 96a26...cc0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv en liste over hver eneste ting han gjorde som såret deg. Hver bidige lille ting. Hvis han gjorde noe flere ganger så gjentar du det flere ganger på listen. Skriv den helst for hånd, men telefon eller data fungerer også. 

Skriv deretter enten en liste over alt du har lært i forholdet med han, eller en liste over alle gode kvaliteter du ønsker i en mann som du vil dele livet med. Hva enn du føler kan hjelpe deg mest. 

Les over listene hver gang du føler deg nedfor. Sinnet vil roe seg, så tillat følelsen å være der for nå, det er fremdeles veldig ferskt. Du kommer til å klare deg gjennom dette ❤️

Anonymkode: b94b3...ad4

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selv om denne mannen ser ut til å ha mange dårlige kvaliteter, så var du sikkert glad i han, og da må du la deg selv få lov til å ta den tiden det tar å komme over han. Tillat deg selv å sørge litt og vit at det blir bedre over tid. 

Jeg ville slettet han fra alt av sosiale medier, slik at du ikke følger med på han. Dere må jo ikke ha kontakt om dere ikke har barn. Syns det er bra det er eksen din, og at du har tatt et valgt bort fra han. Minn deg selv på hvorfor hver gang du tviler. 

Anonymkode: 0294f...dea

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skriv en liste over hver eneste ting han gjorde som såret deg. Hver bidige lille ting. Hvis han gjorde noe flere ganger så gjentar du det flere ganger på listen. Skriv den helst for hånd, men telefon eller data fungerer også. 

Skriv deretter enten en liste over alt du har lært i forholdet med han, eller en liste over alle gode kvaliteter du ønsker i en mann som du vil dele livet med. Hva enn du føler kan hjelpe deg mest. 

Les over listene hver gang du føler deg nedfor. Sinnet vil roe seg, så tillat følelsen å være der for nå, det er fremdeles veldig ferskt. Du kommer til å klare deg gjennom dette ❤️

Anonymkode: b94b3...ad4

Tusen takk ❤️ Det skal jeg gjøre! Har mange rotete notat som omhandler han på tlf, men å heller ha en tydeligere liste hørtes mye mer logisk ut! Og å faktisk skrive ned hva jeg har lært og hva jeg ønsker meg videre. Sabla godt råd, tusen takk ❤️❤️

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv om denne mannen ser ut til å ha mange dårlige kvaliteter, så var du sikkert glad i han, og da må du la deg selv få lov til å ta den tiden det tar å komme over han. Tillat deg selv å sørge litt og vit at det blir bedre over tid. 

Jeg ville slettet han fra alt av sosiale medier, slik at du ikke følger med på han. Dere må jo ikke ha kontakt om dere ikke har barn. Syns det er bra det er eksen din, og at du har tatt et valgt bort fra han. Minn deg selv på hvorfor hver gang du tviler. 

Anonymkode: 0294f...dea

Jeg var glad i han fordi han sa han skulle gi meg trygghet. Jeg ventet og ventet, men den tryggheten fikk jeg aldri. Var alltid «men jeg har jo ikke fått en sjanse!». Det sa han etter sin 53 sjanse. Føler meg lurt. Føler han bare har sagt hva som helst for å få fortsette å knulle på meg

Jeg er ferdig med å sørge over han for lenge siden, det jeg sliter med å komme over er hvor dritt menneske han var 🙈 Jeg er skikkelig sinna på han altså 🙈

Han er heldigvis ikke på sosiale medier, så får ikke sett han her, heldigvis 🙈 

ts

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...