Akryl Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Barndom var idyllisk. Sommerferien var eventyr. Lek, morro og is hele dagen. Champions league fotball til høsten var høydare. Jul var koselig. Våren var gledestid med lengre dager. Økonomisk hadde vi bra til brudd mellom pappaen og mammaen. Idyllen ble brudd, økonomien i grus, huset på salg. Jeg nådde snart ungdommen. Havnet i realisme. Som barn ville jeg bli massae og tjene masse penger. Nå skjønte jeg hvor vanskelig det er å forsørge seg selv. Vennene flyttet hit og dit. Alene satt jeg meg igjen i økonomisk uføre, uten å få god karakterer eller jobb der jeg kunne tjene masse penger. Savnet de gode somrene, på høsten er det nå kveldsvakter så det blir heller ingen Champions league. Familien er oppløst så ingen jul. Har dere drømmer som er knust?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Hadde en god barndom, og drømte jo om å bli astronaut, skuespiller, brannmann og prinsesse. Og rik. Ble ikke helt det, men ble ikke knust på noe vis. Ble noe veldig bra annet, og våren er lys og fin, sommerferien deilig, gleder meg til jul og har aldri brydd meg om fotball, men det er mye annet interessant som foregår. Anonymkode: cc68a...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Velger å tenke at de er ikke knust men drømmer, planer og idealer vokser og endres i takt med oss mennesker. Jeg for eksempel drømte om å få min egen hest som barn, men er jo glad nå at jeg ikke fikk det siden man ikke nødvendigvis er hestejente hele livet 😅 Men det betyr ikke at drømmen min er knust, den ble bare endret Anonymkode: daa12...be9
Drizzt Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Ja, hadde en veldig fin barndom jeg også. Drømte om det ene etter det andre når jeg skulle bli stor. Livet ble ikke helt slik jeg drømte det skulle bli, men likevel ble det et bra liv. Man tar de knuste delene av drømmen og smelter dem om til en ny drøm. Det er bare 1 ting jeg angrer fortsatt at jeg ikke fikk oppleve av alt jeg drømte om som barn, men det er ikke for sent Bare venter til at barna har vokst litt
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Ja, jeg har vært der! Pappa døde, mamma solgte barndomshjemmet vårt og flyttet til en annen by. Alt det kjente og kjære, det som gav meg glede i livet, ble revet vekk. Jeg satt der med to små barn, elendig økonomi og følte at livet var helt meningsløst. Mistet gleden ved alle høytider. Mamma fant i tillegg en ny kjæreste. Men så går det seg til, da. Nye tradisjoner på nye stedet. Ingenting varer evig. Det slo meg at om 20 år, vil man sitte med nye minner fra tiden vi har nå. Det går seg til, jeg lover ❤️ Anonymkode: 7d36e...86c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Har aldri skjønt hvordan man kan glede seg over champions league, hvertfall de 10 siste årene. Det er jo blitt en donald duck turnering, der de store lagene er flere nivåer over resten. Er jo bare tull. Dette er jo ikke noe å glede seg til, dette er jo bare samme regla år etter år. Anonymkode: 86d1c...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå