AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Helt utrolig. Jeg fikk positiv korona test 3 mai. Nå er det den 20, og jeg hoster fortsatt opp en lunge. Jeg er mye bedre, ja, men er tett i nesa, syk og sliten . Er det normalt å slite så lenge? Har også masse slim i hals som er "fast" og ikke vil opp. Er så lei...hoster og kremter og blir jo ikke bedre. Anonymkode: bf40f...52d
snurk Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Tipper at det ikke er unormalt. Selv ble jeg knapt nok syk av corona, men jeg har derimot nylig hatt en forkjølelse med hoste som enda henger i. Barna hoster også en del. Du har kanskje fått i det flere typer virus? Virker som det er mange som er syke for tiden. 2 år med pandemi har ikke akkurat gjort underverker for immunforsvaret 😵
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Jeg var veldig tett i nesa og hostet i tre uker etter at jeg fikk corona. Anonymkode: c4e69...a22
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Jeg er koronasyk på 4 måneden. Influensafølelse i kroppen, slapp, og tåler ikke å bli andpusten. Anonymkode: 0a86b...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå