Gå til innhold

Noen som har erfaring med å bli gravid med små eggstokker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Prøvd å bli gravid et år nå, så tok en sjekk. Alt av hormonprøver er fine, litt utstabil menstruasjon men alt så fint ut, bortsett fra små eggstokker. Disse bør være 3,5-4 cm, men var 2 cm. Håpløst å bli gravid da? Trenger solskinnshistorier.. 

Anonymkode: 8832e...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes små eggstokker, altså? Jeg har hørt om små follikler - altså umodne follikler. Disse vil jo ikke frigjøre et egg når de ikke modnes. Sa gynekologen noe om sjansene for å bli gravid naturlig?

Anonymkode: 7d871...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes små eggstokker, altså? Jeg har hørt om små follikler - altså umodne follikler. Disse vil jo ikke frigjøre et egg når de ikke modnes. Sa gynekologen noe om sjansene for å bli gravid naturlig?

Anonymkode: 7d871...0f0

Eggstokker krymper av fks p-piller og overgangsalder. Kanskje det sier noe om eggreservene? Aner ikke.. Hun sa at det kan slippes egg selv om eggstokkene er små. Hun forklarte veldig dårlig. Når jeg spurte etter sjansen for å bli gravid, svarte hun at man må bare vente å se.. Har startet med eggløsningstester nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 23.03):

Prøvd å bli gravid et år nå, så tok en sjekk. Alt av hormonprøver er fine, litt utstabil menstruasjon men alt så fint ut, bortsett fra små eggstokker. Disse bør være 3,5-4 cm, men var 2 cm. Håpløst å bli gravid da? Trenger solskinnshistorier.. 

Hmm. Jeg har pcos og en del cyster. Var nettopp på innvendig ul hvor den ene var 2,5 cm å den andre 4,3. gyn sa ingenting om at noe var for smått😳😳

Endret av Tonnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tonnis skrev (13 minutter siden):

Hmm. Jeg har pcos og en del cyster. Var nettopp på innvendig ul hvor den ene var 2,5 cm å den andre 4,3. gyn sa ingenting om at noe var for smått😳😳

Jeg har lest om det nå. Skal være mellom 3 og 4 cm.. da har en som er mindre og en som er større enn normalen du da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har lest om det nå. Skal være mellom 3 og 4 cm.. da har en som er mindre og en som er større enn normalen du da..

Skal tilbake i august, må høre med han da.. han sa nemlig at alt så bra ut, bortsett fra cyster😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...