AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Hvordan vil dere beskrive det? Hvordan var de tilberedt? Anonymkode: f9631...c63
Djungelvrål Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Helt ok. Smakte mest hvitløk og smør og hadde en merkelig konsistens. Oppskrytt. De er vel stort sett dampet i hvitvin og hvitløk. 1
Popc0rn Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Selve sneglene smakte lite. Det var hvitløk på de jeg fikk servert og det var mest det de smakte. Konsistensen var som en veldig fast gelé. Det er ca 15 år siden nå, så jeg husker ikke så mye detaljer.
Brunhilde Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Djungelvrål skrev (8 timer siden): Helt ok. Smakte mest hvitløk og smør og hadde en merkelig konsistens. Oppskrytt. De er vel stort sett dampet i hvitvin og hvitløk. Snegler må kokes i flere timer, og det vanligste, hvis man skal lage selv, er å kjøpe hermetiske snegler som legges i sneglehus, så dekker man åpningen med hvotløkssmør og gratinerer dem. Jeg har spist snegler på resturant flere ganger, og ja, det smaker mest smør og hvitløk, men jeg liker det. Konsistensen er nesten litt gummiaktig, syns jeg, og allikevel godt. 1
Mobella66 Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Smaker ytterst lite. Jeg ble temmelig skuffet. Det var hvitløken som gjorde smaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå