Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir snart gal! 😛 

I 7 uker har jeg hatt en sykt ekkel følelse i kroppen hver gang jeg tenker / ser mat. Eller rett før jeg skal drikke, klarer nesten ikke å drikke. Vil bare brekke meg hele tiden, og når jeg skal til å drikke føler jeg bare at jeg må spy. Føler alt bare vrenger seg. Klarer ikke trekke pusten skikkelig, for da får jeg følelsen av at jeg må brekke meg. Veldig rart.. 

Jeg føler meg ikke sånn veldig kvalm, men det er mest den følelsen at jeg vil bare brekke meg konstant. 

Bare jeg ser bort på et glass med vann nå så blir det sånn sur ekkel smak i munnen som gjør at jeg vil spy. 

Er dette normalt ?? 😂andre som har det sånn? Jeg er snart 11 uker på vei.  Tips??? 

Anonymkode: 077b6...c01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var veldig kvalm i første trimester i mine svangerskap. Ikke helt som du beskriver, men er sikkert ulikt hvordan det oppleves fra person til person.

Kastet aldri opp, men følte meg konstant kvalm. Tanken på all mulig brødmat var veldig ekkel for meg, forestilte meg at jeg aldri kom til å like brød igjen, men joda, gikk bra etter uke 12. 

Anonymkode: a7b55...536

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Var veldig kvalm i første trimester i mine svangerskap. Ikke helt som du beskriver, men er sikkert ulikt hvordan det oppleves fra person til person.

Kastet aldri opp, men følte meg konstant kvalm. Tanken på all mulig brødmat var veldig ekkel for meg, forestilte meg at jeg aldri kom til å like brød igjen, men joda, gikk bra etter uke 12. 

Anonymkode: a7b55...536

Håper det blir bedre etter uke 12☺️

AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...