Gå til innhold

Hvor høye og og hvor mye veier din 9åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så drit lei og høre at min er så høy og tynn , store ben kan jeg være enig i da hn bruker 38.

Hn er 148cm og 30kg.

Anonymkode: 540f2...105

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

…men det er vel høyt og tynt for den alderen?

Anonymkode: 7254c...dcb

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

He he ja..det er skikkelig høyt og tynn gutt...min på 10 år bruker str 37/ 38 i sko..

Vær glad at folk sier at han er høy og tynn..og ikke tykk

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

er vel kanskje det,men jeg mener hn er helt fin, da hn alltid har fullt kurven sin , er ikke min skyld at hn ikke legger på seg, er ikke for og tvinge i mat

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

He he ja..det er skikkelig høyt og tynn gutt...min på 10 år bruker str 37/ 38 i sko..

Vær glad at folk sier at han er høy og tynn..og ikke tykk

så klar det er bra hn er tynn, men SÅÅÅÅ lei av helsesøsteren nevner det hver eneste gang

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er vel kanskje det,men jeg mener hn er helt fin, da hn alltid har fullt kurven sin , er ikke min skyld at hn ikke legger på seg, er ikke for og tvinge i mat

Er det noen som er bekymret seg for han da,? Helse stasjon el?

Om ikke så bare la han spise og drikke det han vil. Han er bare 9 år..har forsatt mange år til med at kroppen vil forandre seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er bekymret seg for han da,? Helse stasjon el?

Om ikke så bare la han spise og drikke det han vil. Han er bare 9 år..har forsatt mange år til med at kroppen vil forandre seg

Ja er helsesøsteren og hun nevner det hver jævela gang 😪

Ja han får det han ønsker og spise og drikke,men han spiser ikke veldig mye

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

så klar det er bra hn er tynn, men SÅÅÅÅ lei av helsesøsteren nevner det hver eneste gang

Drit i det... dessverre er ikke helse stasjon så flink med slike ting. Han er en av de som har skutt i høyden... Det er jo bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Drit i det... dessverre er ikke helse stasjon så flink med slike ting. Han er en av de som har skutt i høyden... Det er jo bra. 

Ja,men ser at ungen blir lei seg også, så reagerer jo på det,men skal prøve og ikke høre så mye på henne nesten gang

AnonymBruker
Skrevet

Jente 9 år(født i 2013): 143cm høy og 30kg. Kun ei jente i klassen som er høyere enn henne.

Anonymkode: 2bd3c...f31

AnonymBruker
Skrevet

Jente 9 år(født i 2013): 143cm høy og 30kg. Kun ei jente i klassen som er høyere enn henne.

Anonymkode: 2bd3c...f31

godt og se det er flere som er høye :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja,men ser at ungen blir lei seg også, så reagerer jo på det,men skal prøve og ikke høre så mye på henne nesten gang

Si til henne...at hun ikke må nevne det med høyden hans noe mer...om helsen hans er bra så skjønner jeg ikke hvorfor hun må nevne det.. ja han er høy..deal with it liksom ( helsesøster) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er så drit lei og høre at min er så høy og tynn , store ben kan jeg være enig i da hn bruker 38.

Hn er 148cm og 30kg.

Nevøer og søskenbarn av meg har større føtter enn meg med str 37 fra de er 8 år. Trodde det var vanlig

Anonymkode: 10998...34e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (4 minutter siden):

Si til henne...at hun ikke må nevne det med høyden hans noe mer...om helsen hans er bra så skjønner jeg ikke hvorfor hun må nevne det.. ja han er høy..deal with it liksom ( helsesøster) 

Ja jeg bør si fra om det, hun klager på det meste. Hn er sunn og aktiv og er som andre barn, flink på skolen ,så at hun klager på at hn er høy og tynn bør jo egentlig ikke gå så inn på meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nevøer og søskenbarn av meg har større føtter enn meg med str 37 fra de er 8 år. Trodde det var vanlig

Anonymkode: 10998...34e

Jeg er ikke vant til det i alle fall, de fleste i klassen til barnet bruker 33-35 :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Driver ikke og veier oh måler dem utenom når de var på helsestasjonen. De ser normale ut. 

Anonymkode: a510e...7e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Driver ikke og veier oh måler dem utenom når de var på helsestasjonen. De ser normale ut. 

Anonymkode: a510e...7e6

så bra :) min får ekstra oppfølging pga vekta

AnonymBruker
Skrevet

Datter 9,5 år - 156 cm 🙂 Usikker på vekt, men vil tro rundt 35-36 kilo. Høy og slank. Har måtte be visse folk rundt oss la være å kommentere høyden, da hun er lei av det. Hun er nok den høyeste i klassen, men noen jenter på trinnet er nesten like høye. Hun slekter på en høy familie på begge sider. 

Anonymkode: fe97d...021

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i motsatt ende av skalaen med vår 9-åring… 118 cm høy og 21 kg 😕 han misliker å være så liten.. 

Anonymkode: 560e6...207

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare si at vår sønn er overvektige..og det er heller ikke lett..i forhold til leger,sko, klær etc:/

Anonymkode: f1dec...3aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...