Gå til innhold

Har dere tips til styling av dette bordet før visning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et kjøkkenbord fra Ikea, og skal snart ha visning. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal style det! Megleren har sagt "bare sett fram noen lys og blomster" men jeg vet liksom ikke helt hvilken type jeg skal gå for.. Har dere tips? Jeg har hvite vegger og grått kjøkken sånn til info. 

Dette er bordet jeg har:

MÖRBYLÅNGA Bord, eikefiner brunbeiset, 140x85 cm - IKEA 

Anonymkode: 3e3a5...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dekker på med fullt servise og servietter, eller du kan sette frem en bolle med frukt og kjøpe en bukett med blomster.

Sjekk annonser på Finn.no for inspirasjon. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Serafina. skrev (Akkurat nå):

Noen dekker på med fullt servise og servietter, eller du kan sette frem en bolle med frukt og kjøpe en bukett med blomster.

Sjekk annonser på Finn.no for inspirasjon. 

Komisk hvor mye folk gidder å gjøre før visning🤣 Det er ikke bordet man skal kjøpe. Hadde sett på det som rot. 

Anonymkode: dbb85...f23

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Komisk hvor mye folk gidder å gjøre før visning🤣 Det er ikke bordet man skal kjøpe. Hadde sett på det som rot. 

Det har noe å si hvordan man styler boligen til visning, så å legge en innsats i det er viktig. Men klart, man skal ikke overdrive. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Serafina. skrev (59 minutter siden):

Det har noe å si hvordan man styler boligen til visning, så å legge en innsats i det er viktig. Men klart, man skal ikke overdrive. 

Klart det har noe å si. Mange som lar seg lure av illusjoner og er lettpåvirkelige. 

• Liker 1
Skrevet

Tenk gruppering i oddetall og forskjellig høyder på objektene du velger, det skaper dybde i komposisjonen. Utifra fargen på bordet tror jeg noe sånt som dette:

konstfull-vase-green__1099144_pe865621_s

Samt kanskje en bolle med sitroner i? Det vil se riktig vakkert ut på bordet ditt med det grønne mot det mørke treverket. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bare sleng på en rotete dandert duk. Det er visst o store salgstriks om dagen.

Anonymkode: 0c446...785

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for et fat med mandariner eller klementiner, en flaske vin eller cider og blomster i blått og hvitt. Hvite lys helst i et  par staker av messing. Vin er ikke viktig. Hadde ikke giddet dekke på. 

Anonymkode: 95132...8cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare satt en blomst eller bukett på.

Syns personlig det ser tåpelig ut med fullt oppdekket bord på visning. Jeg vil se mest mulig av boligen, ikke møblene nåværende eier har. Det er helt urelevant for meg.

Anonymkode: cb89f...f13

• Liker 2
Skrevet

Kjøp eller lån en pen, dekorativ men ikke overpyntet fruktskål av noen, og fyll den med ensfarget frukt. Det holder. En blomsterbukett på kjøkkenbenken, og en blomsterbukett på stuebordet.

Man skal også ha det pinlig ryddig på visning, og fjerne alt av personlige eiendeler som familiebilder og spill og dvd-er, sånt rot som bare lager "kaos" i inntrykket og helhetsbildet. Fjern alt det!

Har du kjæledyr, må alle spor av kjæledyret og dyret selv være borte på bilder og på visning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ville gått for et fat med mandariner eller klementiner, en flaske vin eller cider og blomster i blått og hvitt. Hvite lys helst i et  par staker av messing. Vin er ikke viktig. Hadde ikke giddet dekke på. 

Anonymkode: 95132...8cf

Eplemost på pen flaske. Ikke alkohol. Vet noen setter frem vin ol men det ser ikke så bra ut. 

Anonymkode: bfd98...790

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Crema skrev (3 timer siden):

Tenk gruppering i oddetall og forskjellig høyder på objektene du velger, det skaper dybde i komposisjonen. Utifra fargen på bordet tror jeg noe sånt som dette:

konstfull-vase-green__1099144_pe865621_s

Samt kanskje en bolle med sitroner i? Det vil se riktig vakkert ut på bordet ditt med det grønne mot det mørke treverket. 

Dette likte jeg!

Anonymkode: bfd98...790

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser tullete ut med dekt bord på visning.  Jeg kan til en viss grad forstå at man gjør det til bildene til annonsen. 

Selv pyntet jeg bordet med en fin blomsterbukett i duse farger. Jeg synes forslaget over er helt suverent. Naturlig, diskret og vakkert. 

Anonymkode: 54804...8df

• Liker 1
Skrevet

Solsikker — blomeriet

Glassvase med solsikker, typ sånn 👆 Eller en stor bolle med grønne epler. Hvis du setter frem lys, så brenn av toppen. Ser mye finere med lys som har vært brukt enn helt nye. Lykke til med visningen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, takk for tips! Nå har jeg fått litt ideer til hva jeg kan gjøre, skal på Ikea til uken og se hva jeg finner :) 

Anonymkode: 3e3a5...d69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...