Gå til innhold

Jeg er gift og jobber i politiet, men tenker fortsatt på en jeg møtte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og jobber i politiet, og gjennom et politioppdrag møtte jeg en jeg fortsatt tenker på. Jeg får henne ikke ut av hodet. 

Husker dagen og datoen. Det sitter spikret fast inni hodet den dag i dag. Jeg blir sprø :( 

Anonymkode: 66d9b...84f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du snakke med kollegaene dine om det? Gjør de hvor jeg jobber. I lunsjen.

Anonymkode: 92c9d...e80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du snakke med kollegaene dine om det? Gjør de hvor jeg jobber. I lunsjen.

Anonymkode: 92c9d...e80

Det har jeg gjort.

Skrevet

Mhm. Og det høres ut som om det bør forbli slik…? Vet du noe som helst om henne?

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg et annet kvinnemenneske, så glemmer du henne. Blir uansett bare trøbbel å involvere seg i noe med ei du møtte gjennom jobben. Hun har all makt over deg og kan ødelegge jobb og karriere.

Anonymkode: ac1cd...241

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Psst: Er selv erfaren politi, så dette vet jeg alt om.

Anonymkode: ac1cd...241

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er gift og jobber i politiet, og gjennom et politioppdrag møtte jeg en jeg fortsatt tenker på. Jeg får henne ikke ut av hodet. 

Husker dagen og datoen. Det sitter spikret fast inni hodet den dag i dag. Jeg blir sprø :( 

Hva slags situasjon var hun i? Hvis hun var i en sårbar situasjon så blir det fort en åpenbar maktubalanse som er uheldig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta sjanser i livet og snakke med henne. Har du følelser for kona di da? Kan du ikke ta en kaffe med denne kvinnen du møtte?

Anonymkode: 0358a...c7b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ta sjanser i livet og snakke med henne. Har du følelser for kona di da? Kan du ikke ta en kaffe med denne kvinnen du møtte?

Jeg vil tro at det er noen etiske retningslinjer rundt dette for TS ettersom han nevner at han er ansatt i Politiet.

Anonymkode: e027e...e98

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får dette tydeligvis ikke ut av tankene. Så noe må du gjøre. Vet du hva hun jobber som? Naturlig å gå inn der å bare slå av en prat? Mulig å møte på henne tilfeldig uten jobb, og få utløp for en samtale..? Felles bekjente som kan introdusere dere?

Anonymkode: 5ca00...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det viktig å fortelle oss hvor du jobber? 

Anonymkode: 99d2b...287

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Flink politi. Husker både dag og dato👏👏

Anonymkode: 49317...b66

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi det vil være en maktubalanse i ett evnt forhold. Også har han i tillegg taushetsplikt.

jeg møtte min mann via min jobb, som ikke er taushetsbellagt. Hadde jeg derimot møtt han på sin jobb på sykehuset, hadde det vært feil måte å møte noen på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi det vil være en maktubalanse i ett evnt forhold. Også har han i tillegg taushetsplikt.

jeg møtte min mann via min jobb, som ikke er taushetsbellagt. Hadde jeg derimot møtt han på sin jobb på sykehuset, hadde det vært feil måte å møte noen på

Det er ingen regler som tilsier at man ikke kan møte folk på jobb og opprette kontakt med de. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vil hevde det er viktig i denne saken. Når er det man har kontakt med politiet? Jo, når man er i en sårbar situasjon. 

Si at dama har blitt voldtatt. Eller prøvde å ta sitt eget liv. Eller akkurat har mistet sønnen sin i en trafikkulykke. Er det da god skuring at politimannen som hjalp henne kommer i ettertid og sjekker henne opp?

I tillegg, hvis han blir for pågående, hvor anmelder hun han for trakassering? Det lokale politi kontoret?

Anonymkode: 4a192...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg vil hevde det er viktig i denne saken. Når er det man har kontakt med politiet? Jo, når man er i en sårbar situasjon. 

Si at dama har blitt voldtatt. Eller prøvde å ta sitt eget liv. Eller akkurat har mistet sønnen sin i en trafikkulykke. Er det da god skuring at politimannen som hjalp henne kommer i ettertid og sjekker henne opp?

I tillegg, hvis han blir for pågående, hvor anmelder hun han for trakassering? Det lokale politi kontoret?

Anonymkode: 4a192...5b3

Ts skriver at det var gjennom et politioppdrag han møtte denne kvinnen, men ikke at hun ikke selv er ansatt i politiet eller tilsvarende. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok en omvendt våt drøm. 🤭

Anonymkode: 142a4...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man burde kanskje ha litt bedre integritet og dømmekraft når man jobber som politi?

Anonymkode: b5afe...cb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå leste jeg den andre tråden og. Kanskje du må snakke med henne for å komme deg videre? Evt gå til en psykolog og prøv å sorter hva du føler. Men du må gjøre et eller annet, å bare fortrenge har tydeligvis ikke hjulpet. 

Anonymkode: 9ce27...c61

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 21.59):

Hva er det som gjør at du ikke klarer glemme henne  da? Hvorfor har det festet seg så veldig hos deg, var det en kjemi der, var det noe ved vedkommende du likte å se på, var det noe med personligheten, omtanke rundt situasjonen...? prøv å finn ut hvorfor det ikke går å få henne ut av hodet da. kanskje du må oppsøke henne eller tilfeldigvis være et sted du ser henne, for å komme videre og kanskje få pratet med henne? Du kan jo gjøre det, litt sånn tilfeldig, som sivil, ikke sant? Har du sett henne i etterkant forresten? Og hvordan var i så fall det?

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...