AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Flere som har begynt å se på serien? Hva synes vi om serien i forhold til filmen? Må innrømme at jeg likte Rachel McAdams bedre i tittelrollen, men liker Henry i serien så langt. Spent på om de gjør noen større endringer fra boken/filmen eller om de bare trekker det mer ut. Anonymkode: d88d1...df2
Amatariel Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Jeg har ikke sett filmen, men elsker boken! 😍 Og jeg syns første episode av serien er veldig lovende. Eeelsker castingen av hovedrollene!
MarianneE Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Å gud... Boka var fantastisk, håper filmen er bra. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Boken var virkelig elendigste sort kiosklitteratur, så regner med at TV-serien er like ille. Anonymkode: 1b6c8...a51 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 1 hour ago, Amatariel said: Hvilken dag kommer det nye episoder? Mandager, andre episode er ute nå. Gleder meg til arbeidsdagen er slutt Anonymkode: d88d1...df2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Er det virkelig siste episode som ligger ute nå? Slutter liksom midt i, men er ikke egentlig en cliffhanger en gang? Nå vet jeg riktignok hvordan det går videre hvis de følger boka, men litt rar avslutning. Anonymkode: d88d1...df2
Amatariel Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 20.38): Er det virkelig siste episode som ligger ute nå? Slutter liksom midt i, men er ikke egentlig en cliffhanger en gang? Nå vet jeg riktignok hvordan det går videre hvis de følger boka, men litt rar avslutning. Anonymkode: d88d1...df2 Ja lurer på det samme... Hvor mange episoder er planlagt til sammen? Rart om det ikke vil komme flere? 🥺
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 4 minutter siden, Amatariel said: Ja lurer på det samme... Hvor mange episoder er planlagt til sammen? Rart om det ikke vil komme flere? 🥺 Ser ut som det kommer bare de episodene nå, så da må man vel vente på en sesong 2. Typisk om de avslutter nå, men da har man i det minste filmen, som jeg synes er bedre enn serien så langt har vært. Anonymkode: d88d1...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå