Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du har?

Anonymkode: 88116...55c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noe du har?

Nei. 

Hadde brudebilde en gang, men både mannen og bildet er borte. 

Anonymkode: 5fe13...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg synes at jeg er pen og fotogen, så jeg liker å ha bilder av meg selv framme. 

Anonymkode: da6b0...577

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg trodde det var vanlig? :) Typen konfirmant, bryllup, feriebilder......jeg er jo ikke alene på alle bildene! 😄 

Anonymkode: 3ebf5...f35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det har jeg. Jeg synes at jeg er pen og fotogen, så jeg liker å ha bilder av meg selv framme. 

Anonymkode: da6b0...577

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/de/Michelangelo_Caravaggio_065.jpg

Anonymkode: 91476...768

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg trodde det var vanlig? :) Typen konfirmant, bryllup, feriebilder......jeg er jo ikke alene på alle bildene! 😄 

Anonymkode: 3ebf5...f35

Tenkte mest på solo-bilde, kun av deg selv.

Skrevet

Nei.  Tenker at den som har solo-bilder av seg selv på veggen i hjemmet er too much opptatt av seg selv.  Jeg tenker det samme om de som har masse selfies på sosiale media.  

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min søster som er over 50 år har alltid hatt oppstilte bilder av seg selv både i stuen og på soverommet. Jeg synes det er veldig spesielt, men hun er en dame som er ekstremt opptatt av utseendet sitt og går ikke ut av døren før hun er topp sminket, frisert og kledd. Hadde hun vært født for 20 år siden så hadde hun trolig vært en influenser som la ut 80 selfies av seg selv daglig og som hadde stått og studert seg selv i speilet slik som mange av disse fjolsene gjør.

Hun er veldig glad i seg selv.

Anonymkode: b72cb...4ce

Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg har et fotografbilde fra da jeg var 2 år og et som konfirmant, men de er ganske små.

Skrevet

jeg har et modellbilde fra min ungdom stående i en hylle, ikke på veggen.

Skrevet

Nei, men jeg hadde ikke syntes det var spesielt at andre hadde hvis det var noen få og i en eller annen situasjon, aktivitet eller noe. Det kommer litt an på hva slags bilder det dreier seg om. 10 portretter av seg selv på stueveggen ville jeg ha stusset på, men hvis det var et par av en person som f.eks. rir, står på ski, seiler eller noe, der aktiviteten er like mye i fokus som selve personen, ville jeg ha tenkt det var ok. Kommer også an på hvor man har bildene. 

Det er jo ikke unormalt å ha bryllupsbilder, at småbarnsforeldre har bilder av barna sine eller et par har av seg selv på ferie, osv. så jeg ser ikke at det skal være helt uhørt å ha noen bilder av seg oppe selv om man er alene på bildet. Men igjen, det kommer an på fokus og antall.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke eget bryllupsbilde en gang. 

Opplever at det er vanlig. Mulig noen har ett og annet bilde av barna. Men man dropper bilder av voksne. Og man dropper slike oppstilte bilder fra dåp og konfirmasjon som besteforeldregenerasjonen hadde. 

Anonymkode: 869b7...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner noen som har en bilde på veggen hengende over sengen

Anonymkode: 141ba...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange av meg selv..ikke for at jeg er opptatt av meg selv. Men har ingen interesse av å ha bilder av naboer, kjendiser, venner, andre sine barn osv..her er det jeg som bor. Derfor bilder av meg selv! Smilefjes. Har store bilder som jeg liker som minner meg om gode minner. Har en fortid med tannlegeskrekk,  etter mange år så fikk jeg hjelp. Liker å bli påminnet på at jeg har det godt i dag med et stort smil.

Anonymkode: 98a1d...2ce

• 2 uker senere...
Skrevet

Det har jeg ikke, men det er i mine øyne en veldig god ide faktisk. Jeg ser ikke hva som er så negativt med å like seg selv og hvordan man ser ut, spesielt når det fins så mange der ute som har det som hobby å ødelegge andres selvfølelse. 

Skrevet

Jeg har noen bilder der motivet er meg som barn sammen med slektninger jeg savner, men de er ikke stor og står ikke veldig synlig.

Husker et kjærestepar jeg kjente engang hadde et bilde i A3 hengende i stua. Det var en slags selfie av de to som stirret hverandre sensuelt og dypt inn i øynene. Hver sin smak, jeg kommenterte det aldri 😛

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei. Trodde det var sånt Sophie Elise gjør. Ville aldri hatt en selfie eller et portrett av meg selv hjemme. Det får være på instagram.

Er ille nok at foreldrene mine har skolebilder og lignende av meg på veggene 😳 

Anonymkode: f3e27...b8c

Skrevet

Hahahahahaa.... nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...