Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier at den kommer, slapp av, nyt singellivet.. Men jeg gjør virkelig ikke det. Jeg sitter alene om kveldene når barna er hos faren. Etter et langt liv med eksen var det visst da det ble slutt for ett år siden. Jeg er snart 35år og det føles håpløst. Kommer kjærligheten når man minst aner det? Men hvor ? 

Helst ikke tinder....

Er ett par single og kjekke fedre i klassen til barnet mitt. Tviler på det kan bli noe der, men... ☺ Ønsker gode svar fra dere. Føler jeg heller mtp alderen. 

Anonymkode: 3a6d3...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du…! Jeg er 49, ble singel da jeg var 47. Det er ganske mye mer enn deg ;). Ta det med ro – kjærligheten vil dukke opp igjen! For meg ble klisjeen riktig, han kom da jeg egentlig hadde sluttet å lete. Prøvde Tinder, gikk lei… og så plutselig var han der.

Pust med magen, nyt de tingene som bare singeltilværelsen har å by på – og vipps, så er du der igjen ;). Single og kjekke fedre? Go for it! Du har ingen ting å tape!

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
micromaya skrev (2 minutter siden):

Du…! Jeg er 49, ble singel da jeg var 47. Det er ganske mye mer enn deg ;). Ta det med ro – kjærligheten vil dukke opp igjen! For meg ble klisjeen riktig, han kom da jeg egentlig hadde sluttet å lete. Prøvde Tinder, gikk lei… og så plutselig var han der.

Pust med magen, nyt de tingene som bare singeltilværelsen har å by på – og vipps, så er du der igjen ;). Single og kjekke fedre? Go for it! Du har ingen ting å tape!

Takk for gode ord😊 Jeg vet bare ikke hvor jeg skal finne han.  Hvor fant du din? Godt å høre du fant kjærligheten, er nettopp det jeg vil høre. Ikke de som "nyter" singeltilværelsen. For den er fæl syntes jeg... (Litt vant til å være i et forhold..)😏

• Hjerte 1
Gjest Hippokrates
Skrevet

Er det èn ting som er sikkert i denne enslighetsverdenen så er det at du IKKE er alene der ute ;) 

Synes single mennesker i 20-40-årene sitter alene over stokk og stein overalt. 

Jeg er for øvrig i samme aldersklasse som deg. Men så var det det å treffes da. 

Livserfaringen min som singel noen år nå er at er det en ting du ikke skal gjøre, så er det å vente på kjærligheten. Den kommer ikke bankende på døren din. Du må opp og ut for å oppsøke den. Det er det eneste som fungerer, selv om du ikke har noen garantier for at det vil fungere. Men anstreng deg mer. Jeg tenker at det har vi begge forbedringspotensiale på. Lykke til :) 

Skrevet

Hvorfor sitter du alene om kveldene? Det finnes jo 1000 ting å finne på alene eller sammen venner?! Jeg har vært singel et år, og det siste halve året føler jeg mindre behov for ny kjæreste for hver uke som går. Kan anbefale boka "The unexpected joy of beeing single". Vi er hjernevasket til å tro at man må være to for å være lykkelig, når alt du trenger er et rikt liv fylt med dine hobbyer, venner og familie. 

Døra til din egen lykke åpnes innenfra

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cylon skrev (3 minutter siden):

Er det èn ting som er sikkert i denne enslighetsverdenen så er det at du IKKE er alene der ute ;) 

Synes single mennesker i 20-40-årene sitter alene over stokk og stein overalt. 

Jeg er for øvrig i samme aldersklasse som deg. Men så var det det å treffes da. 

Livserfaringen min som singel noen år nå er at er det en ting du ikke skal gjøre, så er det å vente på kjærligheten. Den kommer ikke bankende på døren din. Du må opp og ut for å oppsøke den. Det er det eneste som fungerer, selv om du ikke har noen garantier for at det vil fungere. Men anstreng deg mer. Jeg tenker at det har vi begge forbedringspotensiale på. Lykke til :) 

Veldig sant det du sier, kjærligheten kommer ikke løpene av å sitte hjemne😄

Men jeg har i et langt forhold mistet endel gode venner og mine eneste venninner har kjæreste og familieliv. Treffer iallefall ikke kjærligheten der.

Er sjeldent ute på byen men veldig glad i fest. Har nok et litt A-4liv der jeg jobber, henter ungene på skolen (møter menn der) og i bitikken. Men det blir jo ikke noe ut av det. Ellers bor jeg i et tettsted hbor nesten alle kjenner alle . Har en tidligere lærer jeg syntes er kjekk, vi smiler og sånt til hverandre og bpr ikke langt unna. Han er bare ti år eldre. Han ble alene akkurat i lik tid som meg. Så hvordan hoppe ut i havet da? Lykke til med kjærligheten du også🤗 "godt" vi er flere single. 

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig sant det du sier, kjærligheten kommer ikke løpene av å sitte hjemne😄

Men jeg har i et langt forhold mistet endel gode venner og mine eneste venninner har kjæreste og familieliv. Treffer iallefall ikke kjærligheten der.

Er sjeldent ute på byen men veldig glad i fest. Har nok et litt A-4liv der jeg jobber, henter ungene på skolen (møter menn der) og i bitikken. Men det blir jo ikke noe ut av det. Ellers bor jeg i et tettsted hbor nesten alle kjenner alle . Har en tidligere lærer jeg syntes er kjekk, vi smiler og sånt til hverandre og bpr ikke langt unna. Han er bare ti år eldre. Han ble alene akkurat i lik tid som meg. Så hvordan hoppe ut i havet da? Lykke til med kjærligheten du også🤗 "godt" vi er flere single. 

Går ikke an å jakte etter kjærligheten blant venner og venninner i parhold og med familieliv uansett :) 

Du kan jo ta å sende han en melding ? Skjønner det sitter langt inne, men hva har du å tape? 

Jeg bor også på et tettsted der alle kjenner alle. Et levende bygdedyr, selv om vi er langt større enn en bygda da. Mulighetene er visstnok begrenset. Folk virker også så opptatt med "seg og sitt", at selv ikke de som er singel virker særlig tilgjengelige. 

Bare ikke få en gi-opp-holdning. Du får ikke lov til å gi deg før du bikker 91 år! ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Cylon skrev (14 timer siden):

Går ikke an å jakte etter kjærligheten blant venner og venninner i parhold og med familieliv uansett :) 

Du kan jo ta å sende han en melding ? Skjønner det sitter langt inne, men hva har du å tape? 

Jeg bor også på et tettsted der alle kjenner alle. Et levende bygdedyr, selv om vi er langt større enn en bygda da. Mulighetene er visstnok begrenset. Folk virker også så opptatt med "seg og sitt", at selv ikke de som er singel virker særlig tilgjengelige. 

Bare ikke få en gi-opp-holdning. Du får ikke lov til å gi deg før du bikker 91 år! ;) 

Skal jeg sende han ei mld?😅 Han som var min tidligere lærer? Av og til må man initiativet. Uansett så det er jo alltid stas når man vet at en person liker deg. Jeg skal absolutt ikke gi meg før jeg er 91år😂😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...