Gå til innhold

Hvordan tar du vare på huden din, og hva slags produkter bruker du til huden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en person som elsker å pleie huden min, samt kroppen. Kjøper ofte ting som gjør at jeg kan pleie hår og hud. Men på bursdagen min forrige uke fikk jeg foreo luna (en elektrisk børste av silikon som renser huden). Har akkurat gått tom for min ansiktsrens, og trenger en ny. Er det noen som har noen gode anbefalinger? Har vanlig hud, og ikke kombinert eller sensitiv, eller tørr hud. 

Trenger anbefaling til dagskrem

ansiktskrubb 

nattkrem 

håndkrem 

Vil prøve ut nye ting, så kom gjerne med forslag ❤️❤️❤️

Anonymkode: 08265...6ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er en person som elsker å pleie huden min, samt kroppen. Kjøper ofte ting som gjør at jeg kan pleie hår og hud. Men på bursdagen min forrige uke fikk jeg foreo luna (en elektrisk børste av silikon som renser huden). Har akkurat gått tom for min ansiktsrens, og trenger en ny. Er det noen som har noen gode anbefalinger? Har vanlig hud, og ikke kombinert eller sensitiv, eller tørr hud. 

Trenger anbefaling til dagskrem

ansiktskrubb 

nattkrem 

håndkrem 

Vil prøve ut nye ting, så kom gjerne med forslag ❤️❤️❤️

Anonymkode: 08265...6ad

Anbefaler eksfolierende syrer fremfor skrubb.

Man kan også bruke en vanlig fuktighetskrem både dag og natt, trenger ikke egen dag/nattkrem. Men husk solkrem på dagtid.

Jeg bruker bare vanlig fuktighetskrem på hendene (Cerave mosturizing lotion, samme til ansikt). Men har hørt at Cerave hand cream er bra hvis du vil ha en egen håndkrem. 

Produktene jeg bruker på morgen: Klairs toner, By Wishtrend 15% C-vitamin serum, Ivy Aia øyekrem, Cerave fuktighetskrem og Beauty of Joseon spf 50. 

Kveld: Ivy Aia oljerens, Mad Hippie rens, Cosrx aha/bha toner, Ivy Aia øyekrem og Cerave fuktighetskrem (noen ganger Klairs midnight blue calming cream isteden)

Anonymkode: c619e...f3e

Skrevet

Stikk innom forumet for velvære og kosmetikk. Der finner du mye. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler eksfolierende syrer fremfor skrubb.

Man kan også bruke en vanlig fuktighetskrem både dag og natt, trenger ikke egen dag/nattkrem. Men husk solkrem på dagtid.

Jeg bruker bare vanlig fuktighetskrem på hendene (Cerave mosturizing lotion, samme til ansikt). Men har hørt at Cerave hand cream er bra hvis du vil ha en egen håndkrem. 

Produktene jeg bruker på morgen: Klairs toner, By Wishtrend 15% C-vitamin serum, Ivy Aia øyekrem, Cerave fuktighetskrem og Beauty of Joseon spf 50. 

Kveld: Ivy Aia oljerens, Mad Hippie rens, Cosrx aha/bha toner, Ivy Aia øyekrem og Cerave fuktighetskrem (noen ganger Klairs midnight blue calming cream isteden)

Anonymkode: c619e...f3e

Kan man ikke bare bruke vanlig fuktighetskrem under øynene, også? En som er ment for ansikt da, mener jeg. 

Anonymkode: 79513...2eb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Solkrem! 

Anonymkode: 4b172...f44

Skrevet

C vitamin serum under solkrem på vår og sommer. Retinol på høst og vinter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...