Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke vært på noen av stedene, men har lyst å prøve dem (1 om gangen). Dere som kjenner dem, hvordan ville dere sammenlignet dem? Hva ville passet bedre for en familie med 3 små hvor 2 er i barnehage og 1 i barneskole? Fordeler og ulemper?

(P.S. Null interesse for Legoland i heimen, så det er kun Lalandia det er snakk om)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært i Bø, men Lalandia Billund er fantastisk! Som å være inne i en italiensk by. Lekeland for de små, spillerom med remser av lodd man kan bytte inn i premier, minigolf, klatrevegg, og badelandet er også helt supert! 

Anonymkode: f2522...f7a

AnonymBruker
Skrevet

Fordelen med Lalandia er at det er både innendørs og utendørs, så du er ikke like avhengig av fint vær. Anbefaler Lalandia Rødby istedet for Billund, dersom du likevel ikke skal til legoland. Litt mindre folk der og like fint. 

Anonymkode: aef3f...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Lalandia er fantastisk! Masse aktiviteter for store og små, ikke bare svømming og bading. Drar man kun for bading er Lalandia kanskje ikke det beste, men for såpass små barn er det likevel stort nok. 

jeg ville uansett anbefale legoland. Det er også fantastisk og i gåavstand fra Lalandia. Køene er helt overkommelige for attraksjonene for de minste barna. 

Anonymkode: 26adb...6b5

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vært i Lalandia, men sommarland i Bø kan jeg trygt anbefale. :) Fin plass for både store og små. :)

Anonymkode: 08816...010

Skrevet

Største forskjellen er vel at Sommarland er utendørs, så været spiller en større rolle. Lalandia er hovedsakelig innendørs så vi har tatt en høstferie der. 

Sommarland har veldig mye større utvalg av vannsklier og aktiviteter, så for større barn som liker litt action er Sommarland veldig bra. Dine er nok for små for magasuget f.eks. Lalandia har også sklier, men ikke så mange. Derimot tror jeg Lalandia er bedre for barnehagebarn. Masse barnevennlige basseng og små sklier. Trenger ikke å tenke på vind eller solkrem, helt væruavhengig. Det er også lekeland, minigolf, spilkehall og andre aktiviteter der. Lalandia er egentlig helt perfekt for små barn vil jeg si. Som sagt vil nok større barn kanskje ha det mer gøy i Sommarland siden det er et veldig godt utvalg av vannsklier og vannaktiviteter der, og det er jo ikke kun bading der heller. 

Vi liker begge parkene godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...