AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg har en SAS mastercard som jeg vil gjerne bruke for å kjøpe en ting som jeg da har lyst å betale hele beløpet og regningen med en annen kredittkort. Er det mulig? Anonymkode: fc05c...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Del Skrevet 20. mai 2022 Hvordan er rentene på de respektive kortene? Er det et alternativ å spare til du har råd til å kjlpe cash? Eller refinansiering med lån fra vanlig bank? Anonymkode: 140ea...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Del Skrevet 20. mai 2022 Gratis penger! Anonymkode: 2794d...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Del Skrevet 20. mai 2022 Luksusfellen neste når man begynner å betale et kredittkort med et annet Anonymkode: 4e56e...355 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en SAS mastercard som jeg vil gjerne bruke for å kjøpe en ting som jeg da har lyst å betale hele beløpet og regningen med en annen kredittkort. Er det mulig? Anonymkode: fc05c...72d Jeg vet ikke et interessant spørsmål. Hvis man kan utsette tilbakebetaling to måneder, uten at renten begynner å gå, så kan man spare opp til tilbakebetaling over to måneder. Anonymkode: 7df95...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Del Skrevet 20. mai 2022 Rentem løper fra dag en, så det har ingenting for seg. Anonymkode: 1ad6e...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Del Skrevet 20. mai 2022 Når man betaler en regning med kredittkort begynner renten å løpe med det samme. Anonymkode: 6336f...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man betaler en regning med kredittkort begynner renten å løpe med det samme. Anonymkode: 6336f...4f5 Nei, da går det ikke. Jeg tenkte kanskje det fortsatte rentefritt en måned på hvert kort jeg, men da tok jeg feil. Anonymkode: 7df95...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Del Skrevet 20. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Rentem løper fra dag en, så det har ingenting for seg. Anonymkode: 1ad6e...494 2 hours ago, AnonymBruker said: Når man betaler en regning med kredittkort begynner renten å løpe med det samme. Anonymkode: 6336f...4f5 Nei det gjør det ikke! Renten starter på resterende beløpet som står igjen etter du har betalt fakturaen. Betaler du helt fullt blir saldo null og ingenting å legge rente på. Luksessfellet er det ikke. Tjener poeng på begge kortet så tenkte jeg kunne få flere poeng v/å bruke begge kortet. Betaler disse kredittkort fullt ut hver periode. 👍 Anonymkode: fc05c...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Del Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei det gjør det ikke! Renten starter på resterende beløpet som står igjen etter du har betalt fakturaen. Betaler du helt fullt blir saldo null og ingenting å legge rente på. Luksessfellet er det ikke. Tjener poeng på begge kortet så tenkte jeg kunne få flere poeng v/å bruke begge kortet. Betaler disse kredittkort fullt ut hver periode. 👍 Anonymkode: fc05c...72d Sa du ikke at du ville betale det ene kredittkortet med et annet kredittkort? Om du gjør det vil renten på den summen du bruker av kredittkort nr 2 begynne å løpe med det samme. Ved betaling av regninger eller kontantuttak begynner renten å løpe umiddelbart. Anonymkode: 6336f...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå