Gå til innhold

Betale kreditt kort med en annen kredittkort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en SAS mastercard som jeg vil gjerne bruke for å kjøpe en ting som jeg da har lyst å betale hele beløpet og regningen med en annen kredittkort.  Er det mulig? 

Anonymkode: fc05c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan er rentene på de respektive kortene? Er det et alternativ å spare til du har råd til å kjlpe cash? Eller refinansiering med lån fra vanlig bank?

Anonymkode: 140ea...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Luksusfellen neste når man begynner å betale et kredittkort med et annet 

Anonymkode: 4e56e...355

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en SAS mastercard som jeg vil gjerne bruke for å kjøpe en ting som jeg da har lyst å betale hele beløpet og regningen med en annen kredittkort.  Er det mulig? 

Jeg vet ikke  et interessant spørsmål. Hvis man kan utsette tilbakebetaling to måneder, uten at renten begynner å gå, så kan man spare opp til tilbakebetaling over to måneder.

Anonymkode: 7df95...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rentem løper fra dag en, så det har ingenting for seg.

Anonymkode: 1ad6e...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når man betaler en regning med kredittkort begynner renten å løpe med det samme.

Anonymkode: 6336f...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man betaler en regning med kredittkort begynner renten å løpe med det samme.

Nei, da går det ikke. Jeg tenkte kanskje det fortsatte rentefritt en måned på hvert kort jeg, men da tok jeg feil.

Anonymkode: 7df95...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Rentem løper fra dag en, så det har ingenting for seg.

Anonymkode: 1ad6e...494

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det gjør det ikke! Renten starter på resterende beløpet som står igjen etter du har betalt fakturaen. Betaler du helt fullt blir saldo null og ingenting å legge rente på. 
Luksessfellet er det ikke. Tjener poeng på begge kortet så tenkte jeg kunne få flere poeng v/å bruke begge kortet. Betaler disse kredittkort fullt ut hver periode. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei det gjør det ikke! Renten starter på resterende beløpet som står igjen etter du har betalt fakturaen. Betaler du helt fullt blir saldo null og ingenting å legge rente på. 
Luksessfellet er det ikke. Tjener poeng på begge kortet så tenkte jeg kunne få flere poeng v/å bruke begge kortet. Betaler disse kredittkort fullt ut hver periode. 👍

Sa du ikke at du ville betale det ene kredittkortet med et annet kredittkort? Om du gjør det vil renten på den summen du bruker av kredittkort nr 2 begynne å løpe med det samme. Ved betaling av regninger eller kontantuttak begynner renten å løpe umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...