Gå til innhold

Venninne synes jeg er urimelig med mannen??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke et monsterstort problem her da men likvel.

I dag kom jeg hjem etter arbeid og ville bare slappe av med en varm middag å se på noe netflix i armkroken til mannnen. Sånn ble det ikke nei. Ingen middag var klar når jeg kom hjem, måtte vente sulten nesten halvannen time. Ble dårlig stemning da han hadde sluttet tidligere på jobb i dag men ikke hadde gjort noe klart til jeg kom hjem etter lang dag.

Så da til saken, etter vi hadde spist og vært i sofaen en stund så spurte jeg om han kunne værsåsnill å massere føttene mine litt og så hinta jeg til at jeg ville bruke lepppene mine til noe annet enn å spise om dere skjønner. Så sier han at han er for sliten pga han hadde mye stress mtp at han har mye ekstraarbeid denne mnd mtp jobben og så er han regnskapsmann i en organisasjon som må gjøres denne mnd sier han men det er ikke så mye jobb egentlig.. og hvor slitsomt er det å massere litt liksom. Sa til og med at han kunne gjøre det senere men nei.

Så sa jeg greit nok, innrømmer at jeg ble litt furten, å etter jeg hadde gitt han en blowjob i sofaen så gikk jeg på et annet rom uten å si så mye så han fikk kjenne litt på det hvordan det er å føle seg prioritert! Synes jeg det ble ubehagelig stemning i løpet av kvelden men var jo ikke min feil syns jeg! Venninna mi syntes jeg var urimelig med han men jeg ga han jo alle sjanser?? Er dere enig?

Anonymkode: 051a7...808

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sa nok nei fordi det allerede var dårlig stemning. Så sugde du han, og så furtet du videre (😆😆) på et annet rom mens han satt såre fornøyd og slappet av resten av kvelden, som var det han ønsket seg i utgangspunktet. Så nei, du var vel ikke spesielt urimelig... 🤔

Anonymkode: bb528...2ee

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes absolutt at dere begge to burde forsøke å jobbe med å kommunisere bedre med hverandre. 

Anonymkode: 945c7...a61

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hele har nok sin opprinnelse i at du kom hjem fra jobb og hang med leppa. Bare fordi han er tidligere ferdig på jobb så er det jo ikke automatikk i at den ekstra tiden skal gå til å legge tilrette for deg.

Anonymkode: b90df...429

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du er urimelig når du ble skuffa for at han ikke hadde maten klar uten at du ba om det spesifikt - og fikk «selvfølgelig kjære» som svar. Og jeg hadde sett på det som et tillitsbrudd om sexlivet til meg og ektefelle ble diskutert med utenforstående.

Den dårlige stemningen var din feil alene, du kunne jo vært med å lage den middagen hvis du var så sulten.

Anonymkode: adc79...f83

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, du suger mannen etter at du er skuffet over han? Hva i alle dager gjør du når du er fornøyd? 😄

Anonymkode: ebb97...410

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lett gitt massasje og lagd middag mot bj 10 av 10 ganger

Anonymkode: 21149...e0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv de beste dagene i vårt forhold er dårligere enn deres kranglingl😅

Jeg klager ikke. Vi har et greit sexliv, men det skjer ikke at hun suger meg i sofaen helt uten videre. Er det vanlig?

Anonymkode: fbe19...01e

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har et greit sexliv, men det skjer ikke at hun suger meg i sofaen helt uten videre. Er det vanlig?

Har mange gode år i forhold bak meg, men den der har jeg aldri opplevd 😜 

Jeg hadde nok også fått fettnekt i 14 dager hvis jeg ikke hadde laget middag til henne når hun kom av jobb. ;) 

Gjest Hippokrates
Skrevet

Kanskje en overreaksjon av deg, TS, men ikke urimelig i den forstand. 

Men den blowjoben følte jeg var en smule malplassert oppi dette. Vil si du er dårlig på å surke, for å si det slik 😄 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes absolutt at dere begge to burde forsøke å jobbe med å kommunisere bedre med hverandre. 

Anonymkode: 945c7...a61

Hvordan kunne mannen ha kommunisert bedre? 

Anonymkode: 8fbf8...12d

• Liker 1
Skrevet

Ja du er urimelig. Du forventer at det er varm middag når du kommer hjem? Jøss, tror du mannen er tankeleser og leser dine ønsker og behov uten at du kommuniserer dem? 🙃. Nei tenkte meg det, ingen her i verden er tankeleser. 

Du må øve deg på å snakke om hva du ønsker, hvordan du føler det etc. Det høres veldig fjortis ut å gå på et annet rom for å "furte", nesten så jeg tror dette er en spøk. Et oppegående menneske hadde sagt til mannen sin "du, jeg ble egentlig ganske skuffa når jeg kom hjem i dag - hadde håpet på at du ville lage middag.". Så prater man ut om det, og vips så er ting bedre i forholdet 🫠… Syntes du høres veldig umoden ut, vet ikke hvor gammel du er - men har sagt mitt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv de beste dagene i vårt forhold er dårligere enn deres kranglingl😅

Jeg klager ikke. Vi har et greit sexliv, men det skjer ikke at hun suger meg i sofaen helt uten videre. Er det vanlig?

Jeg gjør det med min samboer, men vet også at det ikke er så vanlig. 

Anonymkode: 56df7...8f1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I dag kom jeg hjem etter arbeid og ville bare slappe av med en varm middag å se på noe netflix i armkroken til mannnen. Sånn ble det ikke nei. Ingen middag var klar når jeg kom hjem, måtte vente sulten nesten halvannen time. Ble dårlig stemning da han hadde sluttet tidligere på jobb i dag men ikke hadde gjort noe klart til jeg kom hjem etter lang dag.

Så da til saken, etter vi hadde spist og vært i sofaen en stund så spurte jeg om han kunne værsåsnill å massere føttene mine litt og så hinta jeg til at jeg ville bruke lepppene mine til noe annet enn å spise om dere skjønner. Så sier han at han er for sliten pga han hadde mye stress mtp at han har mye ekstraarbeid denne mnd mtp jobben og så er han regnskapsmann i en organisasjon som må gjøres denne mnd sier han men det er ikke så mye jobb egentlig.. og hvor slitsomt er det å massere litt liksom. Sa til og med at han kunne gjøre det senere men nei.

Så sa jeg greit nok, innrømmer at jeg ble litt furten, å etter jeg hadde gitt han en blowjob i sofaen så gikk jeg på et annet rom uten å si så mye så han fikk kjenne litt på det hvordan det er å føle seg prioritert! Synes jeg det ble ubehagelig stemning i løpet av kvelden men var jo ikke min feil syns jeg! Venninna mi syntes jeg var urimelig med han men jeg ga han jo alle sjanser?? Er dere enig?

Var du senere på jobb og senere hjemme eller hadde du faktisk mange flere timer enn ham på jobb?

Jeg jobbet fra 5 til 13 på en jobb før og var da hjemme mye tidligere på dagen enn samboer. Han kom hjem kl 16.30. Vi hadde hatt like mange timer på jobb i løpet av dagen. Likevel forventet han at jeg skulle vaske hus og gjøre klar middag for han når han kom hjem. Burde jeg da bedt han om å stå opp kl 4 med meg og å vaske klær og andre ting? 

Anonymkode: 56df7...8f1

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns du var urimelig. Du kan ikke forvente at mannen skal hoppe hver gang du sier hopp

Anonymkode: 09cd3...95d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, du sugde han jo:fnise: Men kanskje han var veldig sliten da.. Så dere kunne jo ha bestilt dere mat, også heller ha slappet av på sofaen. Pleier vanligvis den som kommer hjem først å lage mat, hos dere?

Anonymkode: c32e2...672

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det du refererer i innlegget ditt, ts, mener du er oppførselen til et normalt oppegående menneske? :klo: 

En partner er en likeverdig person som en mener seg å få økt livskvalitet av å tilbringe deler av livet med. Det er ikke en kokk, massør, hore eller annet. Til de oppgavene har vi faktiske yrkesgrupper som tar betalt for å lage middag, massere etc akkurat når vi vil. En partner er vi prisgitt ønsker noe på samme tidspunkt som oss.

Og er svaret nei? Ja, da er svaret nei. Dette lærte du når du var 2-3 år. Sier du nei til noe så samtykker su ikke. Respekterer en person ikke det? Da bør det ringe noen varsellamper. Det er egentlig uvesentlig om spørsmålet er sex eller massasje. Nei er nei, som de sier i reklamen. 

Anonymkode: 251bf...e0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig kvalmt, i sofaen...🤮

Anonymkode: eebbf...d7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er urimelig. Å være regnskapsfører tror du kanskje ikke er så mye å gjøre, men der tar du feil! Hvis ikke han gjør jobben sin går økonomien utover MANGE! og det vil du vel ikke? Og å være regnskapsfører er mattematkkk og hoderegning og det er ganske slitsomt. Å en ting til, du klarer å mekke sammen noe simpelt på 30 minutter selv enn å kreve maten servert. Du får bare furte videre. 

Anonymkode: 9985c...df6

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde lett gitt massasje og lagd middag mot bj 10 av 10 ganger

Anonymkode: 21149...e0b

Hvorfor lage middag og massere når du kan få bj gratis? Og attpåtil få stua alene og kan se på akkurat det du vil fordi dama går på soverommet og sturer? BIG win!

Endret av Blåttvann
  • Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...