AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Er jeg crazy her? Vi er i starten av 30 årene og midt i småbarnstiden. Er ikke ofte mannen min skal ut og drikke, men i kveld er en av gangene . Han skal feire bursdagen til en venn og grunnet manglende skyss hjem overnatte flere av de på hotell til i morgen Men til min store forskrekkelse sto han i ste og friserte underlivet sitt 😱 han pleier IKKE gjøre det ofte, kanskje 2-3 gang i året. Så at han velger det samme kveld han skal drikke og på fest dår varsellampene til å blinke og jeg har en dårlig magefølelse og ble lei meg. han kaller meg gærn og overanalyserende. Han var jo veldig hårete, noe jeg har påpekt i det siste, så han ville jeg skulle ha en velfrisert 🍆 å kose med når han kom hjem i morgen siden jeg er så snill å håndtere to krevende små mens han får ha det gøy jeg føler likevel timingen er helt rar og klarer ikke slippe uroen. Hva tror dere? med i historien kan det nevnes at han i 2015 var utro gjentatte ganger med ei bak min rygg. Dette fant jeg ut mange år etterpå når han var en helt annen mann enn han var den gang da Anonymkode: 2cb2b...402 2 1
Tough cookie Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Har du spurt om hvorfor han valgte å frisere seg nedentil akkurat i dag?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Har du spurt om hvorfor han valgte å frisere seg nedentil akkurat i dag? Fordi han ville at jeg skulle ha et velfrisert område når vi kunne kose når han kom hjem i morgen, siden jeg er snill å takler krevende små og baby alene . Likevel skeptisk , siden timingen er den den er Anonymkode: 2cb2b...402 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Tror absolutt at alarmklokkene hadde gått hos meg også…. Han har allerede brutt tilliten din🙈 Anonymkode: 8ef2d...c2a 24 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Tenker han vil hs mulighetene åpne. Han har jo sluppet unna med utroskap før. Anonymkode: deb29...a38 23 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Ville ikke stolt på han der. Anonymkode: 7fb69...667 9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 Herregud, hva slags «mann» er dette? Anonymkode: 617ae...98c 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Men han må jo finne noen å være utro med. Og akkurat det er nok ikke så sannsynlig at han får til. Menn kan ikke gjøre som kvinner, bare gå ut å få seg en å ligge med når de vil. Sjansen for at han klarer å tiltrekke seg en kvinne å ligge med er nok minimal. Sjansen for at sklir i dusjen på hotellet og omkommer er nok større. Anonymkode: 4e935...33c 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 Først tenkte jeg «du er kokko», men….. Gjør det ekstremt sjeldent, står samme dag som fest og hotellovernatting - med historikk fra gjentatt utroskap? Mja. Jeg hadde gått ut fra han håpet på sex med andre enn meg ja. Om han generelt ofte barberte seg nedentil ifbm dusjing og tok et tak nå hadde det vært noe annet. Mannen min er alltid relativt nybarbert der nede, men han gjør det ikke rett før en sånn anledning og så omtrent aldri med meg 🤷♀️ Anonymkode: 5e576...417 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): så han ville jeg skulle ha en velfrisert 🍆 å kose med når han kom hjem i morgen siden jeg er så snill å håndtere to krevende små mens han får ha det gøy Dere høres underlige ut begge to. Takken for at du tar deg av to barn alene er et velfrisert underliv? Snakk om å være høy på seg selv. Anonymkode: b0877...ffa 16 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere høres underlige ut begge to. Takken for at du tar deg av to barn alene er et velfrisert underliv? Snakk om å være høy på seg selv. Anonymkode: b0877...ffa 😂😂😂 Anonymkode: 42d8e...910 5 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 Kan være at han ville føle seg velstelt og ha en privat stund for seg selv med egenpleie? Dette tror jeg er bra for velværen og trenger ikke å ha noe med utroskap å gjøre. Bare se på aper og katter, de liker å stelle pelsen sin. Sist helg dro jeg ut på byen med noen venninner. Først friserte meg nedentil samtidig som jeg barberte alt annet og skrubbet huden først. Jeg brukte en god stund på egenpleie, noe jeg sjeldent bruker å gjøre. Tok på meg fint undertøy. Alt dette selv om jeg aldri hadde tenkt å være utro. Ville bare føle meg fin og vel med meg selv. Se meg naken i speilet og føle meg velpleid og på mitt beste. Dessuten kom jeg hjem til en fornøyd samboer. Og morgene etter hadde vi deilig dagen-derpå sex Anonymkode: 263c6...ed5 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #14 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jeg crazy her? Vi er i starten av 30 årene og midt i småbarnstiden. Er ikke ofte mannen min skal ut og drikke, men i kveld er en av gangene . Han skal feire bursdagen til en venn og grunnet manglende skyss hjem overnatte flere av de på hotell til i morgen Men til min store forskrekkelse sto han i ste og friserte underlivet sitt 😱 han pleier IKKE gjøre det ofte, kanskje 2-3 gang i året. Så at han velger det samme kveld han skal drikke og på fest dår varsellampene til å blinke og jeg har en dårlig magefølelse og ble lei meg. han kaller meg gærn og overanalyserende. Han var jo veldig hårete, noe jeg har påpekt i det siste, så han ville jeg skulle ha en velfrisert 🍆 å kose med når han kom hjem i morgen siden jeg er så snill å håndtere to krevende små mens han får ha det gøy jeg føler likevel timingen er helt rar og klarer ikke slippe uroen. Hva tror dere? med i historien kan det nevnes at han i 2015 var utro gjentatte ganger med ei bak min rygg. Dette fant jeg ut mange år etterpå når han var en helt annen mann enn han var den gang da Anonymkode: 2cb2b...402 Argumentet til kvinner er at de skal føle seg vel.. Og at mennene har ingenting de skulle ha sagt på det. Det argumentet gjelder kanskje ikke menn.. Selv om de har vært utro eller ei. Anonymkode: 42a03...143 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #15 Skrevet 20. mai 2022 Oppdaget du at han gjorde det, eller viste han det til deg? Det kan jo fortelle noe om baktankene. Men.. Du har fått barn med en som har tendenser til å være utro. Du kommer ikke til å finne ut av noe mer om dette i dag, og sikkert ikke i morgen heller. Så forsøk å leve livet ditt, uten å uroe deg for mye. Denne mannen kan være utro når som helst og hvor som helst, og han kan ikke være det. Det er ikke noe mer farlig i dag enn det var forrige uke. Så lev godt i uvissheten, ta vare på barna dine og ta heller sorgene hvis de skulle dukke opp en dag. Det man ikke vet, får man ikke gjort noe med. Du blir bare syk selv ved å uroe deg. Anonymkode: f3fb8...8f7 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #16 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi han ville at jeg skulle ha et velfrisert område når vi kunne kose når han kom hjem i morgen, siden jeg er snill å takler krevende små og baby alene . Likevel skeptisk , siden timingen er den den er Anonymkode: 2cb2b...402 Er DET belønningen du får, liksom?! Anonymkode: 1bf17...d23 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #17 Skrevet 20. mai 2022 Én gang utro, alltid utro. Ville stolt på magefølelsen, særlig siden han allerede har bedratt deg før. Anonymkode: 54745...939 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #18 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kan være at han ville føle seg velstelt og ha en privat stund for seg selv med egenpleie? Dette tror jeg er bra for velværen og trenger ikke å ha noe med utroskap å gjøre. Bare se på aper og katter, de liker å stelle pelsen sin. Sist helg dro jeg ut på byen med noen venninner. Først friserte meg nedentil samtidig som jeg barberte alt annet og skrubbet huden først. Jeg brukte en god stund på egenpleie, noe jeg sjeldent bruker å gjøre. Tok på meg fint undertøy. Alt dette selv om jeg aldri hadde tenkt å være utro. Ville bare føle meg fin og vel med meg selv. Se meg naken i speilet og føle meg velpleid og på mitt beste. Dessuten kom jeg hjem til en fornøyd samboer. Og morgene etter hadde vi deilig dagen-derpå sex Anonymkode: 263c6...ed5 😂😂 Anonymkode: e7396...cf6 8
Archer Skrevet 20. mai 2022 #19 Skrevet 20. mai 2022 Ehh halo... once a cheater always a cheater. Er du virkelig så naiv?🤔 4 1
Gjest Hippokrates Skrevet 20. mai 2022 #20 Skrevet 20. mai 2022 Skjønner godt at du engster deg siden han tross alt har vært utro før. Denne mannen virker å gjøre klart for muligheter med frisering, i tilfelle mulighetene skulle inntreffe iløpet av kvelden. Og han har jo ikke akkurat rykte på seg til å takke nei, så, på tross av forhold. Ja nei. Kinkig. Jeg forstår reaksjonen din godt, forstår ikke at du tilga han forrige gang, og forstår ikke hva mannen driver på med. Utover det har jeg ingen gode råd til deg, men håper alt går bra, selv om det ikke er en selvfølge akkurat. Og får du vite det hvis det ikke går bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå