Gå til innhold

Blir du kåt av å vite at du skal ha sex i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du kåt av forventning om sex? Eller ikke?

Anonymkode: 13cd1...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, blir kvalm 🤮

Anonymkode: b7bff...e84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hater planlagt sex. Ellet at noen har "bestemt" at jeg skal ha sex. 

Anonymkode: 465f6...b1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke kåt er det rette ordet. Men føler meg forventningsfull, gleder meg. :) Kjæresten og jeg skal endelig ha en hel helg sammen. 🥰

Anonymkode: 72dc0...a7b

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Nei. Planlagt sex er turnoff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dengang det var aktuelt: absolutt!! 

Nå er det tørke dessverre.  Single som jeg er. 

Forberedelser og forventning var jo halve gleden🙂 Samt pirring og egging.  

Anonymkode: 4050b...0d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, blir kvalm 🤮

Anonymkode: b7bff...e84

Uffda. I så fall bør du jo ikke ha sex da.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg hater planlagt sex. Ellet at noen har "bestemt" at jeg skal ha sex. 

Skjønner. Men hvis du har avtalt det selv da? Eller bare vet at du får hvis du vil ha.

Adrenalina1 skrev (3 minutter siden):

Nei. Planlagt sex er turnoff.

Er vel noen perioder i livet der planlagt sex er gjengs og spontant er sjeldent.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke kåt er det rette ordet. Men føler meg forventningsfull, gleder meg. :) Kjæresten og jeg skal endelig ha en hel helg sammen. 🥰

Anonymkode: 72dc0...a7b

Så koselig 🥰

Skrevet

Nei, etter 22 år med omtrent fri tilgang må jeg innrømme at jeg spesielt ofte ikke sitter «forventningsfull og kåt».

Har sex om jeg vil, lar være om jeg ikke har lyst. 

Har null problemer med planlagt sex i motsetning til andre her. Om man har barn må man nesten synes det er like fint om man har tenkt å forbli fornøyd med sexlivet og forholdet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kun fordi jeg er i dating/nyforelsket fase.

Anonymkode: 69290...966

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Blir du kåt av forventning om sex? Eller ikke?

Nei. Da jeg var i alderen 16 til kanskje 24/5 så kunne jeg bli det. Det er jo en typisk alder man tenker mye på sex og sex er veldig viktig. Nå som godt voksne tenker man ikke så mye på det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Skjønner. Men hvis du har avtalt det selv da? Eller bare vet at du får hvis du vil ha.

Hvis jeg har avtalt det selv, er det jo planlagt. Man avtaler da ikke sex på forhånd. Man kan heller ikke avtale noe alene.

Jeg har fått hvis jeg vil ha når som helst hver eneste dag de siste 20 årene, så akkurat det er ikke så spennende, nei. Trenger ingen avtale eller plan for å få sex. Får jeg lyst på sex, bare kliner jeg litt med mannen, så får jeg all den sexen jeg vil ha.

Å avtale sex høres bare merkelig ut. Så sant man ikke er aktiv prøver, eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: da944...27f

Gjest Warrior
Skrevet

Ja alltid🥰 Både kåt og glad. Noen ganger kanskje ikke så glad hvis jeg har en dårlig dag, men alltid kåt av å vite at det blir noe, uansett om dagen er bra eller dårlig. 

Skrevet

Kan absolutt bli det ja😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså ja...min kjære er bare sånn skrudd sammen at hun nesten aldri blir spontant kåt. Komplett fullstendig responsiv lyst og tenning. Planlagt sex er derfor måten vi nærmest alltid får det til på. (Ja og litt pga barn i huset osv. - er vi for en gangs skyld alene hjemme en dag kan det lettere skje noe litt mer spontant).

Men jeg kan ganske lett leve med det, så lenge det blir ganske ofte, og det gjør det jo... Går ikke rundt og er direkte kåt lang tid på forhånd, men forventningen er der, gleder meg veldig, alltid. 

Anonymkode: f8897...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det opptar svært lite av mitt tanke- og følelsesliv.

Anonymkode: 00c8d...3f4

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, det kan jeg så absolutt bli, enten det er avtalt med mannen min eller leketøyet mitt. 

Gjest Hippokrates
Skrevet

Ingen automatikk i det, men ja, som oftest. Det spørs hvem avtalen er inngått med og hvordan stemningen mellom oss er :) 

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Ja, og heldigvis, fordi vi må ofte planlegge sex med unger i alle aldre i hus..

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg blir enormt kåt av det. Elsker å avtale sex. Da er jeg vanvittig kåt hele dagen. 

K51

Anonymkode: b4d69...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...