Gå til innhold

Ta kontakt med ei som samboer har sendt melding til

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer var på fest når jeg var borte en helg, og der har han pratet med en gammel venninne av meg. Dette fortalte han meg. Jeg så på Facebook at han hadde søkt henne opp - de er ikke venner der. Hun står også som pålogget på hans messenger-liste, noe hun kun kan gjøre om han har sendt henne melding (iom at de ikke er venner på face)

Jeg kommer til å sende henne melding for å høre med henne ang dette. Han nekter selvfølgelig. Spørsmålet er hvordan jeg skal formulere det til henne - skal jeg spørre om han har sendt henne melding eller skal jeg si jeg vet han har gjort det og spørre om hun har lyst til å fortelle meg hva og hvorfor.

Anonymkode: 581f8...28f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det siste. 

Anonymkode: ea3b7...735

• Liker 5
Skrevet

Dette kommer det ingenting bra utav 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ikke gjør det i det hele tatt er mitt råd! Enten stoler du på han, eller ikke. Sender du den meldingen er forholdet deres på vei mot slutten uansett.

• Liker 22
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Samboer var på fest når jeg var borte en helg, og der har han pratet med en gammel venninne av meg. Dette fortalte han meg. Jeg så på Facebook at han hadde søkt henne opp - de er ikke venner der. Hun står også som pålogget på hans messenger-liste, noe hun kun kan gjøre om han har sendt henne melding (iom at de ikke er venner på face)

Jeg kommer til å sende henne melding for å høre med henne ang dette. Han nekter selvfølgelig. Spørsmålet er hvordan jeg skal formulere det til henne - skal jeg spørre om han har sendt henne melding eller skal jeg si jeg vet han har gjort det og spørre om hun har lyst til å fortelle meg hva og hvorfor.

Jeg hadde ringt henne og vist meg ganske bestemt og spurt hva hennes siden er saken er. Si at gubben din forteller at hun har sjekket opp han, så får du kjapt nok vite hva som egentlig har foregått. 

Anonymkode: 0610a...e34

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hei! «Kan du fortelle meg hvorfor du har sendt meldinger med mannen min?»

Anonymkode: 56f75...81b

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvordan du hadde spurt så ville jeg svart at det er noe du bør/burde spørre/snakke med samboeren din om. 

Jeg har vært i akkurat samme situasjon. Fikk uforholdsmessig mye oppmerksomhet fra en som var i forhold. Jeg avsluttet kommunikasjonen før det gikk noen steder, fordi han ikke fortalte henne sannheten om kjemien og hans jag etter meg. Sånt gidder ikke jeg. Jeg gidder heller ikke å bli blandet i no trekant-drama. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette blir alt for passiv aggressivt og hun går bare i forsvar..  

Anonymkode: 68bbb...61d

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Bettyspaghetti skrev (14 minutter siden):

Ikke gjør det i det hele tatt er mitt råd! Enten stoler du på han, eller ikke. Sender du den meldingen er forholdet deres på vei mot slutten uansett.

Så man burde ikke stille spørsmål om hvorfor samboeren ens søker på damer han møter på fest og sender de melding…? Hallo…

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan begynne med og si til henne at du har hatt vanlig rutinesjekk på mannen din og gått igjennom alle elektroniske spor. Noe som er standard prosedyre når han har vært borte en helg, og sender henne en oppklarende melding som viser at du tar dette seriøst:

Du er nå kommet i søkelyset for mistenkelig aktivitet

• Mannen har søkt deg opp på FB, noe som han ikke har lov til
  • Du står også oppført på hans messenger liste, og dette uten at dere er venner på FB
  • En av dere må ha tatt kontakt på melding for at punkt 2 skal kunne skje.

At mannen har søkt deg opp, det vil jeg ta personlig med han, men jeg trenger din hjelp til å finne ut hvem som tok kontakt med hvem på messenger. Du har nå muligheten til å sjekke deg selv ut av saken i en innledende fase om du er samerbeidsvillig. At dere snakket sammen på festen har han allerede tilstått, men jeg har ikke fått klarhet i kommunikasjon på meldinger som det foreligger klare indisier på. Har laget et relasjonskart og en tidslinje, men mangler fortsatt noen små detaljer for å komme til bunns i dette. Håper på uforbeholden samarbeidsvilje.

-

Anonymkode: 2725a...789

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Hva om det er noe så uskyldig som at hun har sendt han en mld med «takk for sist» og bedt han hilse deg? Det er noe jeg selv kunne ha gjort, helt uskyldig. Jeg hadde ikke lagt noe i dette jeg altså. Tror ikke jeg hadde tenkt videre over det. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan begynne med og si til henne at du har hatt vanlig rutinesjekk på mannen din og gått igjennom alle elektroniske spor. Noe som er standard prosedyre når han har vært borte en helg, og sender henne en oppklarende melding som viser at du tar dette seriøst:

Du er nå kommet i søkelyset for mistenkelig aktivitet

• Mannen har søkt deg opp på FB, noe som han ikke har lov til
  • Du står også oppført på hans messenger liste, og dette uten at dere er venner på FB
  • En av dere må ha tatt kontakt på melding for at punkt 2 skal kunne skje.

At mannen har søkt deg opp, det vil jeg ta personlig med han, men jeg trenger din hjelp til å finne ut hvem som tok kontakt med hvem på messenger. Du har nå muligheten til å sjekke deg selv ut av saken i en innledende fase om du er samerbeidsvillig. At dere snakket sammen på festen har han allerede tilstått, men jeg har ikke fått klarhet i kommunikasjon på meldinger som det foreligger klare indisier på. Har laget et relasjonskart og en tidslinje, men mangler fortsatt noen små detaljer for å komme til bunns i dette. Håper på uforbeholden samarbeidsvilje.

-

Anonymkode: 2725a...789

Haha, huff! 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dette egentlig noe poeng i å grave i? 🤷‍♀️
Dere har tydeligvis ikke noe tillit i forholdet. Dersom dere hadde hatt det hadde mannen din enten vist deg meldingene uten problem, eller du hadde ikke en gang giddet å sjekke fordi du hadde visst du kunne stole på han.

PS: Jeg tror man får opp folk på «pålogget nå» selv om man ikke har sendt meldinger til de? Hvis de er på vennelista, i alle fall? Jeg får i alle fall opp en der som jeg aldri har tenkt på å sende en melding en gang. 🤷‍♀️

Anonymkode: 34315...e8a

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så det er automatikk i at om en mann sender melding til en dame uten din viten så er han utro?

Tar du kontakt med denne personen er uansett forholdet slutt, så det er egentlig opp til deg hvilket resultat du ønsker å oppnå.

Anonymkode: 1eb1b...fe4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Så man burde ikke stille spørsmål om hvorfor samboeren ens søker på damer han møter på fest og sender de melding…? Hallo…

Vel, det er jo samboeren som blr spørres om dette. Ikke dama han har sendt melding til. Det er typisk kvinnegreier å begynne å konfrontere dama istedet for typen som faktisk har tråkka i salaten.

Anonymkode: 85e6c...d34

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette egentlig noe poeng i å grave i? 🤷‍♀️
Dere har tydeligvis ikke noe tillit i forholdet. Dersom dere hadde hatt det hadde mannen din enten vist deg meldingene uten problem, eller du hadde ikke en gang giddet å sjekke fordi du hadde visst du kunne stole på han.

PS: Jeg tror man får opp folk på «pålogget nå» selv om man ikke har sendt meldinger til de? Hvis de er på vennelista, i alle fall? Jeg får i alle fall opp en der som jeg aldri har tenkt på å sende en melding en gang. 🤷‍♀️

Anonymkode: 34315...e8a

Jeg får også opp noen som pålogget uten at jeg hverken er venn med de på face eller har sendt de melding. Jeg har prøvd å finne ut av det, og det kan se ut som at Messenger for en del år siden har synkronisert med kontaktene på mobilen. 🤔 Altså det er folk som popper opp som pålogget som jeg har null kontakt med i dag, men som jeg hadde lagret nr til på en mobil jeg hadde for flere år siden. Det er faktisk veldig rart. 😅

• Liker 4
Gjest rabrabara
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er noen som bare ikke VIL vite. De vil late som ingenting, si til seg selv at det er tillit og stikke hodet dypt og trygt i sanden. Så overføres dette som skam til de som er på og som tar tak. Min erfaring etter en del år er at du skal stole på egen intuisjon. Med mindre du har historikk med ekstrem sjalusi. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er sinnsykt sjalu. Håper mannen din forlater deg.

Anonymkode: c1a14...36d

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde ringt henne og vist meg ganske bestemt og spurt hva hennes siden er saken er. Si at gubben din forteller at hun har sjekket opp han, så får du kjapt nok vite hva som egentlig har foregått. 

Anonymkode: 0610a...e34

Uansett om det var sant at jeg sjekket ham opp eller ikke ville jeg naturligvis nektet for dette. Ser ikke at denne fremgangsmåten vil gi ny/sann info.

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

"Hei, kanskje du bør snakke med mannen din om disse greiene." Hvis gammel venninne betyr at dere ikke har særlig kontakt nå ville jeg opplevd det veldig rart om du tok kontakt om dette. Hvis dere er gamle venner som i langt vennskap så sljønner jeg ikke problemet med at de har chattet.

Anonymkode: 370b1...7a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De har sikkert knulla.

Anonymkode: 82eca...7e2

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...