AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Kan jeg jobbe som pedagog i barnehage eller lærer med min utdannelse? eventuelt SFO? Lønn ca? Anonymkode: 2d583...bbd
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Lønn spørs på stillingen du får. Du kan i utgangspunktet ikke ansettes som lærer, men her finnes det mange unntak på steder der det er mangel på kvalifisert personell. Blir du ansatt som assistent lønnes du i utgangspunktet som assistent uavhengig av om du har utdannelse eller ikke, unntaket er assistenter med fagbrev barne og ungdomsarbeider. Du kan i noen tilfeller også bli ansatt som miljøterapaut. På landsbasis finnes det nok ikke så mange slike stillinger, da ikke alle skoler satser på denne typen stillinger. På min skole har vi tre slike stillinger, og de lønnes omtrent som lærere etter det jeg har forstått. De har samme ferie som lærere, men må jobbe inn dette med bundet tid en kveld i uka der de arrangerer aktiviteter for elever. Anonymkode: fecc4...c05 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Skulle være gode muligheter for å få vikariater. Du må ta småbarnsped for å få fast pedlederstilling i barnehagen. Anonymkode: 4c56b...84e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Skulle være gode muligheter for å få vikariater. Du må ta småbarnsped for å få fast pedlederstilling i barnehagen. Anonymkode: 4c56b...84e Har søkt både master og jobb til høsten. Usikker hva jeg skal gå for. Kanskje en kombinasjon av master og deltid pedleder? Anonymkode: 2d583...bbd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 17.31): Har søkt både master og jobb til høsten. Usikker hva jeg skal gå for. Kanskje en kombinasjon av master og deltid pedleder? Anonymkode: 2d583...bbd Ja, det ville jeg gjort. Men jeg har stor arbeidskapasitet, har du det? Anonymkode: 1f301...9ad
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Hva kan man forvente i lønn med bachelor i pedagogikk? Anonymkode: a5df2...0d8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Jeg jobber i NAV med bachelor i ped. Lønn på ca. 500.000 før skatt. Anonymkode: 97e6f...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå