Gå til innhold

Hvilke type mennesker synes du er vanskelig å samarbeide med, som du synes er irriterende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som snakker kun om seg selv. I begynnelsen er det bare positivt, fordi du tenker at det er en noen som deler mye av seg selv og er personlig og åpen, men etterhvert merker du at det er fryktelig slitsomt og at du er nødt til å ta stilling til og forholde deg til alt pratet uten at det egentlig er noe gjensidighet +at du ikke føler deg hverken verdsatt,sett eller synlig

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Bobly skrev (15 timer siden):

Jeg har fått dette spørsmålet to ganger og begge gangene har jeg svart at det er de som er påståelige, uten å ga belegg for påstandene sine som kan være litt irriterende. Men jeg har lært å se forbi det og prøver å stille oppfølgingsspørsmål for å ivareta også disse menneskene. Høres det ut som et godt svar? Noen som har et bedre svar?🙏🏻

Mennesker som er fake som konstant er positive og fjollete. Som ikke kan ta arbeid på allvor og faktiskt fokusere på oppgaven isteden for å snakke bort tiden. 

Anonymkode: 1d643...40c

• Liker 1
Skrevet
Laraa skrev (5 minutter siden):

Folk som snakker kun om seg selv. I begynnelsen er det bare positivt, fordi du tenker at det er en noen som deler mye av seg selv og er personlig og åpen, men etterhvert merker du at det er fryktelig slitsomt og at du er nødt til å ta stilling til og forholde deg til alt pratet uten at det egentlig er noe gjensidighet +at du ikke føler deg hverken verdsatt,sett eller synlig

Særlig når de gjentar seg om og om og om igjen…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Særlig når de gjentar seg om og om og om igjen…

Ja 😅 Det er også helt sant! Det gir gnagsår i ørene og hodet

Anonymkode: 6ecd0...531

• Liker 1
Skrevet

Folk som bruker hersketeknikker er aller verst.

Sånn sett bort fra narsissistiske psykopatsjefer da seffern.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mennesker som er fake som konstant er positive og fjollete. Som ikke kan ta arbeid på allvor og faktiskt fokusere på oppgaven isteden for å snakke bort tiden. 

Glemte å tillegge at jeg ikke liker å være på jobb å ikke ha noe å drive med. Jeg er det for å jobbe. Det kan bli slitsomt når noen enkelte kun er det for å være social men ikke jobbe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

folk som hele forbanna tiden skal skryte uhemmet av seg selv. 

de vil helst gjøre minst mulig selv, samtidig som de mener at dem er de aller flinkeste / beste arbeiderne. 

Anonymkode: 91040...d9e

AnonymBruker
Skrevet
Bobly skrev (15 timer siden):

Jeg har fått dette spørsmålet to ganger og begge gangene har jeg svart at det er de som er påståelige, uten å ga belegg for påstandene sine som kan være litt irriterende. Men jeg har lært å se forbi det og prøver å stille oppfølgingsspørsmål for å ivareta også disse menneskene. Høres det ut som et godt svar? Noen som har et bedre svar?🙏🏻

Mitt svar er kvinner.

Anonymkode: 56861...76d

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bedrevitere, de som hele tiden må bli fortalt hva de skal gjøre og de som kommer og går som det passer dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle som er ekstroverter.

Anonymkode: 75179...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Påståelige folk som ikke er åpne for at andre også kan ha gode innspill. Kontrollfreaker som ikke vil lytte på hva en annen har å si, fordi de selv er helt overbevist om at de vet best selv. 

Unnasluntrere som egentlig ikke har lyst, slik at du må dra hvert eneste ord ut av de. 

Ikke-ledere som skal kompensere for lederstillingen de gjerne skulle hatt (men ikke er kvalifisert til), og dermed brauter seg fremover. 

Anonymkode: 6b0ef...bbb

• Liker 3
Skrevet

De som har en kombinasjon av veldig stort forklaringsbehov og bekreftelsesbehov. Små hendelser og beslutninger som har blitt tatt av personen skal drøftes, forklares, analyseres. Her blir det gjerne gjentagelser og omformuleringer. En samtale som hadde tatt 5 min for de fleste tar gjerne 20 min for denne personen. Noen diskusjoner bør man rett og slett ta i eget hode...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg mistet jobb pga en sånn person 

Anonymkode: df5af...547

Typisk det der, håper du fikk fin jobb ikke alt for lang tid i etterkant.

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (1 time siden):

Mennesker som skal jattes med, som ikke godtar at folk har andre meninger enn seg er virkelig heslig og forholde seg til. De ødelegger for alle i rundt seg.

Du er vel en sånn som må mene noe om alt og si ifra. Det er slitsomt det

Anonymkode: fef89...28c

AnonymBruker
Skrevet

Overpositive mennesker, mennesker som bruker tiden på å bli likt av alle. Møter deg første dagen med kjempesmil og positiv stemme, kan snakke om hvor fantastisk ting er med deg uten å kjenne deg, bruker all energi på å "holde seg inne" med alt og alle og når ting roer seg kan mennesket ingenting. Har møtt slike flere ganger og fellestrekket er at deres imøtekommenhet ikke står i stil til hvor godt de kjenner deg.

Anonymkode: 5ab0a...c39

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du er vel en sånn som må mene noe om alt og si ifra. Det er slitsomt det

Anonymkode: fef89...28c

Kan tenke meg du synes det er slitsomt når noen mener noe annet enn det du mener og sier fra om det i en samtale. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glemte å tillegge at jeg ikke liker å være på jobb å ikke ha noe å drive med. Jeg er det for å jobbe. Det kan bli slitsomt når noen enkelte kun er det for å være social men ikke jobbe. 

Sånn som legger inn engelske ord irriterer meg.

Anonymkode: 89225...166

• Liker 1
Skrevet

Folk som ikke kan holde seg til planen eller strategien, «doers» som fikser saker direkt 😅 og som gjerne har litt leder-tendenser…

guuud jeg blir gal😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som stjeler andres ideer uten å gi kred for det.

Anonymkode: f7545...b86

• Liker 4
Skrevet

Folk som brenner ekstremt mye for en ting og skal pålegge andre å være like entusiastiske overfor dette, og som blir irritert dersom resultatet av prosjektet deres ikke viser seg å bli slik de har sett for seg fordi andre rett og slett ikke har samme syn på viktigheten av dette. 😅 veldig lang og kronglete setning, akkurat som tidsbruken på slike viktige (men ikke så viktige) tema!😂😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...