Lille Emma Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 Nå har jeg bestillt time hos legen. Onsdag 31 skal jeg til legen. Dette er første gangen i mitt live at jeg gleder meg til å dra dit. Jeg bryr meg ikke engang om undesøkelsen. Blir spennende å få vite termin osv. Sjekket den selv her på internett og fant ut at den skulle bli den 24 juni. :D Jeg og kjæresten min er helt i rus. Vi gleder oss til denne spiren vokser, og ikke minst til å fortelle det til alle sammen. Skal bli morsomt. Ellers så håper jeg så inderlig at dere som "prøver" å bli gravide lykkes snart. For denne spennningen unner jeg dere! :smile: Klem fra Lille Emma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 GRATULERER!! Va d ikke deili å få vite at en liten spire voks i magen? Min lille røver/røverinne meldte sin ankomst på et litt stressa tidspungt, men men.. E du langt på vei da? Kos Litle og Nurket 25+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvinny Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Gratulerer så mye med graviditeten Ja, er det ikke spennende å vite at du har en liten spire i magen :D Jeg synes hver dag er som et nytt lite eventyr, teller uker og dager Ønsker deg lykke til fremover, håper å høre mer fra deg! Mange hilsner Tvinny 14+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå