Gå til innhold

Mareritt om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg begynt å ha flere små mareritt om natten, og det handler selvfølgelig om bryllupet... I drømmen er plutselig dagen der, uten at jeg egentlig har planlagt noen ting. Kjolen har jeg glemt å sy inn og er derfor altfor stor, fargene på blomstene på kaka matcher ikke brudebuketten, har vi sendt ut invitasjoner? osv... Flere som har det som meg?? :klø:

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt...

Skrevet

Du er ikke alene! :ler:

Jeg drømmer at jeg har glemt å kjøpe sko, og at middagen er feil... Før jeg kjøpte kjole drømte jeg at jeg ikke hadde kjøpt kjole når Dagen kom! Så jeg bruker disse marerittene som en pekepinn over når det er greit å få ting gjort, så i disse dager kikker jeg etter sko. ;)

Skrevet

Jeg også drømmer (drømmer?!). Om at jeg har glemt å kjøpe undertøy (av alle ting) som passer og at forloveren til samboer må ut å handle(mens jeg er hos frisøren) og kjøper grønt undertøy som synes utenfor kjolen. Og kjolen er plutselig alt for stor?!...

Og at jeg sitter hos frisøren, men hun er bare opptatt av å sminke meg og legge french manikyr, så vi rekker ikke sette opp håret!!!

Skrevet (endret)

[Hadde det første i natt! Drømte at mamma skulle sørge for å få kjolen min lagt opp (den henger hos henne og må legges opp) så står jeg der i et rom i kirken, alle venter på meg også ser jeg at hun har lagt den opp til midt på leggen! SELV! det ser ikke ut. Jeg gråter og prøver å ta ned det hun har sydd opp for å få den lengre, men der er alt fillete og jævlig. da ser jeg plutselig og at hele kjolen sitter helt feil på meg, jeg har glemt sminke og bukett, ikke stelt håret. Så ringer kirkeklokkene og jeg MÅ gå inn. sier til meg selv hele tiden at det viktigste er jo å bli gift...men tårene triller, jeg ser ikke ut, må låne en fæl leppestift og får noen slitne blomster som vokste utenfor kirken. inn går jeg med en kjole som er for kort, og som henger i filler og laser nederst...så våkner jeg. Hufffff!!!!! Sikkert fordi i går var jeg på visning på continental og reserverte royalsuiten der. sikkert derfor jeg drømte om bryllupet.

Endret av kitekatt
Skrevet

Hihi.. jeg er ikke alene altså!

Drømte her forleden at jeg hadde glemt å få sydd til kjolen og dampet den. :grine2:

Skrevet

Ta det med ro - det skjer alle!

Dagen blir helt topp den!

Skrevet

Hehe, regnet ikke med at jeg var den eneste, nei. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hahaha!!! Jeg ler meg i hjel! Og jeg som trodde det bare var jeg som hadde disse drømmene!!!

Jeg drømte at jeg og min kjære tok i mot alle gjestene, han i nydelig sjakett og jeg i "daffedressen" min...

Så kommer jeg på at jeg må ut å kjøpe en kjole, på den tiden det tar gjestene å drikke velkomstdrinken...

Jeg ender opp på et sted der de selger "alt i ett"-pakker, alt fra undertøy og kjoler til sminke og frisyrer. Men haken er at jeg kan ikke komponere pakken selv. Jeg bestemmer meg forå velgeut i fra den kjolen jeg liker, men da medføler "morgensveis"-frisyren og "dagen-der-på"make-up, og siden jeg må ha noe lånt, gammelt og brukt, får jeg ei "bestemortruse" for å dekke den biten...

Jeg var glad jeg våknet fra det marerittet!! :ler:

Gjest Principessa
Skrevet

:ler:

ganske morsomt at vi er så mange som har sånne drømmer. Før bryllupet vårt hadde jeg bryllupsmareritt i hvert fall to ganger i uken, hvis ikke mere. Men er man veldig opptatt av noe, som drømmer man om det også...

Men slapp av - dagen kommer til å bli helt perfekt, selvom kanskje ikke blomstene på kaken passer til buketten din.

Vi fikk feil bryllupskake enn det vi bestilte, men jeg ser tilbake på dagen som HIMMELSK likevel jeg! ;)

Skrevet

Jeg hadde min første bryllupsdrøm for en uke siden. Moren til en venninne av meg er veldig glad i å ordne til fest, så i drømmen skulle bryllupet finne sted hjemme hos dem. De hadde visstnok ansvaret for drikkevarer og kakar/mat også. Når jeg kom opp dit etter bryllupet var ingenting ordnet og huset var veldig rotete (de har det rotete i virkeligheten også). De hadde tatt feil dag. Faren til venninna mi måtte gå ut for å oppholde gjestene mens vi skulle rydde, vaske, lage mat og kaker i tillegg til at vi skulle ordne drikkevarer! Jeg våknet heldigvis før det ble helt katastrofe.

Jeg synes drømmen min var ganske morsom, men jeg fikk litt støkk i meg. Tenkte at jeg kanskje drømte dette fordi jeg tar så rolig på forberedelsene, men nå skal jeg virkelig være påpasselig på at alt går som det skal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...