AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Hadde du fått deg nye venner? Anonymkode: 39832...7aa
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Nei, velger ikke venner etter hvordan de ser ut. Anonymkode: 2dac3...cd8 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Hadde blitt lei meg på deres vegne og spurt om det var noe jeg kunne hjelpe dem med for at de skal få det bedre med seg selv. Hadde selvfølgelig ikke kuttet dem ut bare fordi har litt psykiske vansker. Hadde støttet dem og oppmuntret til at de søkte behandling. Anonymkode: b7dc4...8b2 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde blitt lei meg på deres vegne og spurt om det var noe jeg kunne hjelpe dem med for at de skal få det bedre med seg selv. Hadde selvfølgelig ikke kuttet dem ut bare fordi har litt psykiske vansker. Hadde støttet dem og oppmuntret til at de søkte behandling. Anonymkode: b7dc4...8b2 Man har da ikke psykiske vansker fordi en bruker botox…. Anonymkode: 2dac3...cd8 6
PallePalle Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Alle? Ja da tror jeg at jeg måtte skaffe meg noen nye (også). Ikke nødvendigvis droppet de med botox, men vanskelig å se for meg å bare henge med forfengelige damer 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Tror ikke mine venner hadde blitt «stramme og glatte» dersom de hadde begynt med botox, i og med at mine venner er i slutten av 30- og begynnelsen av 40-årene. Man behøver litt filler også for å bli «stram og glatt» over natta da 🙈 Men hvis de plutselig hadde begynt med botox og filler så hadde jeg blitt bekymret (hvorfor i alle dager har de mistet selvtilliten sin? 🤔 Har de problemer i forholdene sine? ) og dersom det kun var av ren forfengelighet så hadde jeg nok faktisk funnet meg nye venner etter hvert. Ikke fordi jeg er en dømmende j*vel, men fordi jeg har svært lite til felles med folk som er SÅ forfengelige og har så lav selvtillit at de ikke tør å se ut som seg selv. Orker ikke tanken på vinkvelder hvor de bare sitter og snakker om hvor de «må stramma opp litt» osv., foretrekker venner med litt andre verdier. Anonymkode: 767cd...fba 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror ikke mine venner hadde blitt «stramme og glatte» dersom de hadde begynt med botox, i og med at mine venner er i slutten av 30- og begynnelsen av 40-årene. Man behøver litt filler også for å bli «stram og glatt» over natta da 🙈 Men hvis de plutselig hadde begynt med botox og filler så hadde jeg blitt bekymret (hvorfor i alle dager har de mistet selvtilliten sin? 🤔 Har de problemer i forholdene sine? ) og dersom det kun var av ren forfengelighet så hadde jeg nok faktisk funnet meg nye venner etter hvert. Ikke fordi jeg er en dømmende j*vel, men fordi jeg har svært lite til felles med folk som er SÅ forfengelige og har så lav selvtillit at de ikke tør å se ut som seg selv. Orker ikke tanken på vinkvelder hvor de bare sitter og snakker om hvor de «må stramma opp litt» osv., foretrekker venner med litt andre verdier. Anonymkode: 767cd...fba Ja så bare fordi de har tatt botox så har dere plutselig ikke noe til felles lenger? merkelig at botox kan gjøre så man plutselig ikke har noe til felles lenger. Anonymkode: 7580b...5dd 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Jeg tenker jeg hadde måttet finne andre venner. Hvis de forandrer såpass mye personlighet at de skal jakte på evig ungdom og fylle kroppen med dritt, så hadde jeg tenkt de plutselig hadde fått en skrue løs. Anonymkode: db0e1...2b7 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde du fått deg nye venner? Anonymkode: 39832...7aa Jeg hadde jo begynt å lure, da. På hvorfor folk som jeg nøye har valgt ut gjennom livet fordi de er smarte, intelligente, oppegående, ressurssterke mennesker med tæl (og forstand nok til å forstå at kroppens verdi er funksjon, ikke estetikk) kom i en slik livskrise. Så vi måtte nok ha hatt en samtale. Og om de ikke utviste selvironi? Da hadde vi neppe vært venner mer.. Ikke fordi jeg dropper folk etter utseende. Men fordi valget om Botox ikke er et valg utseendet ditt gjør. Det er ikke nesen som bestemmer seg for å ta Botox. Alle valg du foretar i livet gjøres med hjerna di (selv om tåpelige mennesker påstår seg velge med hjertet så er det bare en muskel som pumper blod). Og jeg dropper eller beholder venner etter det som foregår i hjernen deres. Det er jo på grunn av deres hjerne, ene og alene, jeg er venner med noen som helst. Det er der alt skjer. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja så bare fordi de har tatt botox så har dere plutselig ikke noe til felles lenger? merkelig at botox kan gjøre så man plutselig ikke har noe til felles lenger. Anonymkode: 7580b...5dd Så det at noen endrer seg 180 grader fra den personen de var før Botox-valget er irrelevant? Om din beste venn skilte seg fra mannen, sluttet i jobben, etterlot ungene hos exen på fulltid og dro ut for å leve livet som luksusprostituert og drikke sjampis i skyggen av palmetrær med dem - ville dere fortsatt vært venner? For en slik endring måtte mine venner gjort før de startet med Botox. Faktisk er scenarioet over vesentlig mer sannsynlig for dem alle. Anonymkode: 369cd...515 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 Å ta litt botox nå for tiden er som å gå til frisøren. Selvfølgelig hadde jeg fortsatt vennskapet. Anonymkode: 41e49...c70 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Absolutt ikke. Men hvis alle hadde fått satt på øyevipper måtte jeg vurdert det. Anonymkode: 8c603...457
Amossa Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 Det hadde ikke endret venninneforholdet. Jeg har venninner rundt 50-60, og er også i en ganske stor venninnegjeng. Alle, bortsett fra meg, har tatt øyeløft. Noen har tatt forskjellige kosmetiske operasjoner også, for endring av bryst o.l. Mange av dem bruker jevnlig Botox, og i det hele tatt mye tid og penger på utseendet. Jeg synes det er trist at det å bli eldre er så vanskelig for venninnene mine. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Jeg hadde blitt overrasket og skuffet. Det forteller jo veldig mye om selvbilde og verdivalg dersom man plutselig blir blank og glatt som ei badeand i ansiktet. Uff. Nei, jeg er glad for at noe slikt er ekstremt usannsynlig i min vennekrets. Anonymkode: b0ffa...45d 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 "Velkommen i klubben" hadde jeg sagt 😛 Anonymkode: 18425...4ea
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 Jeg hadde sakt: hoe, hoe, hoe, Julen kom tidlig. Anonymkode: 78994...4be
Mobella66 Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 Jeg tviler på at mine venner ville gjort det, for mine venner er fra 40 årene og oppover. Hvis noen av vennene mine hadde gjort det ville jeg prøvd å prate med vedkommende for å høre hvorfor hun hadde gjort det. Jeg ville ikke være fordømmende, for venner godtar hverandres meninger uansett hva det måtte være. Hvis ikke er det ikke ekte vennskap.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 Da hadde jeg bare tenkt: jess nå er det lettere for meg å være den søte å usjyldige jenta Anonymkode: feae9...51a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 Jeg har ei venninne på min alder som har tatt botox og jeg synes det er bare forferdelig trist. Jeg vet hun sliter med selvbildet og har alltid gjort det, men hadde ikke trodd hun ville gå så langt likevel. Anonymkode: 6db20...6ed
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 Jeg ville nok tatt avstand, da jeg synes dette er helt forferdelig. Alle gjør det uten grunn; altså har ikke hatt slag eller lignende som gjør at de må rette opp ansiktet. Lisa Tønne bruker det pga dette, ene siden av ansiktet. Så det må være en medisinsk grunn for min del. Anonymkode: 05190...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå