Gjest Spacegirl Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 I dag har jeg vært i svømmebassenget med 2-åringen, og etterpå la jeg merke til at han hadde fått noen røde prikker spesielt på armene og på magen. Det virker ikke som at det klør. Jeg regner med at dette skyldes klorvannet, men er det noe jeg kan gjøre for å få det til å forsvinne? Noe å smøre på el.l.? Han er veldig glad i å bade, så jeg håper at vi ikke trenger å slutte å gå i bassenget pga dette? Nå er det noen timer siden vi var i bassenget og jeg vet ikke hvordan han ser ut nå og om han fortsatt er like prikkete, siden han er hjemme hos mamman sin nå. Men er det noen som har opplevd noe lignende og hva gjorde dere?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Guddatteren min på 2 sliter med det samme, og henne smører vi med en fet krem etter dusjingen, før vi går i bassenget. Det beskytter huden ganske bra.
Gjest Spacegirl Skrevet 8. november 2005 #3 Skrevet 8. november 2005 Takk for svar. Det var jo smart, da prøver jeg det neste gang
14062003 Skrevet 8. november 2005 #4 Skrevet 8. november 2005 Dersom barnet reagerer på klor, bør man ikke bruke såpe i dusjen etter bad. Såpe binder visst klor i huden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå