Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og lurer på noe, jeg skal ta det opp med ham, men lurer på om jeg bare overreagerer?

Jeg kvinne og han er begge i 30-årene, vi dater, uten barn med stabil økonomi. Begge har bolig.

Jeg har lagt merke til at han har ingen problem når eg handler inn mat for en uke eller kjøper ekstra kos, pynt osv. Men han er veldig kjapp med å si ja hvis jeg spør om jeg skal betale for noe eller dele en regning. 

Jeg liker ikke å bli spandert på, men liker heller ikke skjevfordeling ...

Syns det er litt irriterende, burde jeg la det gå? 

Anonymkode: df5e5...55b

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hvorfor skal du la det gå når du synes det er irriterende? 

Hver gang du handler inn for felles kos, del utgiftene. Eller pass på at han betaler neste gang. 

Kanskje han liker å bli spandert i motsetning til deg? Ta en prat om dette, dere har sikkert sex, da bør dere klare å prate fornuftig om penger også. 

AnonymBruker
Skrevet

Men pleier sjelden å krangle når dama kjøper inn pynt, men de har ikke noe behov for det heller, så skal vel litt til for at han bidrar med sånt selv.

Anonymkode: 6ea72...3e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sitter og lurer på noe, jeg skal ta det opp med ham, men lurer på om jeg bare overreagerer?

Jeg kvinne og han er begge i 30-årene, vi dater, uten barn med stabil økonomi. Begge har bolig.

Jeg har lagt merke til at han har ingen problem når eg handler inn mat for en uke eller kjøper ekstra kos, pynt osv. Men han er veldig kjapp med å si ja hvis jeg spør om jeg skal betale for noe eller dele en regning. 

Jeg liker ikke å bli spandert på, men liker heller ikke skjevfordeling ...

Syns det er litt irriterende, burde jeg la det gå? 

Anonymkode: df5e5...55b

ikke spons han med pynt, og del rettferdig. ingen skal legge ut mer enn den andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...