AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Jeg er 29 år og har hatt rusproblemer og økonomiske problemer de siste 15 åra. Jeg har et utseende som får damene til å snu seg etter meg og får masse sex, og har en del korte forhold. Som regel er det damene som dumper meg etter at de finner ut av rusproblemer mine. Jeg bor i store perioder hos min mor, men merker at det gjør henne vondt å se at jeg har det så vondt. Lillebroren min er 26 år, blir ferdig som lege nå til sommeren og har fått seg boliglån med sin samboer og har nettopp kjøpt en egen leilighet. Det er veldig gledelig at han har fått alt til så bra, for jeg er jo veldig glad i ham, men samtidig kjenner jeg på en sorg over å selv å slite så mye med økonomien min og helsen min. Jeg trives dårlig i eget selskap, og ønsker meg en jobb å gå til, slik at jeg kan få selvtillit, penger inn på konto, arbeidserfaring og nye impulser. Anonymkode: 4ebf7...6cc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Dette beviser at utseende er alt. Ikke klag. Jeg er jomfru og ingen jenter snur seg etter meg. Du har ingen unnskyldning. Er du pen og fortsatt fucker opp er det din egen feil. Anonymkode: e6bbf...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Gå til fastlegen din og forsøk å få h*n til å hjelpe deg å komme deg inn til rusbehandling. Anonymkode: 203a7...d89 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Hei. Så trist og høre om utfordringene dine. Men har du fått noe hjelp til dette? Anbefaler at du snakker med fastlege om hvordan du har det, og at han evt kan sluse deg videre i hjelpeapparatet. Det høres jo ut som at du er klar og motivert for en livsendring , og det er jeg sikker på at du vil klare. Du høres ut som en snill/oppegående fyr. Masse lykke til 🥰 Anonymkode: 447ff...e00 1 1
Nymerïa Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Du må begynne med å ta tak i rusproblemene dine. Det andre faller tror jeg faller på plass når du har gjort noe med avhengigheten din.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå til fastlegen din og forsøk å få h*n til å hjelpe deg å komme deg inn til rusbehandling. Anonymkode: 203a7...d89 Jepp, også kontakter du NAV for jobbtrening. Anonymkode: 055ec...665
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette beviser at utseende er alt. Ikke klag. Jeg er jomfru og ingen jenter snur seg etter meg. Du har ingen unnskyldning. Er du pen og fortsatt fucker opp er det din egen feil. Anonymkode: e6bbf...d9d Jeg får forhold ja, men det er bare kortvarig. Det blir som regel slutt når de finner ut hvordan jeg egentlig er, mtp rus og økonomien min. Jeg har de siste 15 årene fått over 3 millioner kr av moren min, uten henne var jeg forlengst gått helt i dass Anonymkode: 4ebf7...6cc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Etter et par måneder uten rus, vil du ganske fort finne ut av resten av problemene dine. Det er jeg rimelig sikker på. Og hold deg rusfri, da vil økonomien bli bedre, damene holder ut lengre og det blir mulig å få seg jobb, boliglån og så et sted å bo. Rusen er ditt problem! Anonymkode: 4f6cd...810
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette beviser at utseende er alt. Ikke klag. Jeg er jomfru og ingen jenter snur seg etter meg. Du har ingen unnskyldning. Er du pen og fortsatt fucker opp er det din egen feil. Anonymkode: e6bbf...d9d Det er nok ikke utseende ditt som er problemet, men personeligheten.... Anonymkode: b4357...a7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok ikke utseende ditt som er problemet, men personeligheten.... Anonymkode: b4357...a7e TS sier jo at han får sex fordi han har bra utseende. Hadde utseende mitt vært bra nok hadde jenter hoppet på meg også. Anonymkode: e6bbf...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Gå til fastlegen. Du ruser deg sikkert pga underliggende problemer? Be om hjelp og stå på. Anonymkode: ead05...22f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gå til fastlegen. Du ruser deg sikkert pga underliggende problemer? Be om hjelp og stå på. Anonymkode: ead05...22f Takk! Anonymkode: 4ebf7...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 Ts er heldigere enn broren. Tenk å få så mye damer til sengs tiltross for alle personlige problemer. Det betyr ts har et enormt potensial. Anonymkode: ea413...e64
språkpurk Skrevet 20. mai 2022 #14 Skrevet 20. mai 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Gå til fastlegen din og forsøk å få h*n til å hjelpe deg å komme deg inn til rusbehandling. Anonymkode: 203a7...d89 Bare et lite tips: bruk hen istedenfor h*n, så slipper du å lete etter asterisken.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #15 Skrevet 20. mai 2022 Start hos fastlegen din slik at du får starte i behandling hos TSB el. Så søker du AAP, rusmisbrukere som går i behandling får som regel AAP. Du må starte et sted også ta små steg. Ta i mot hjelpen du får og se fremover. Dette klarer du! Anonymkode: 07e29...25e 1
Serafin Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er 29 år og har hatt rusproblemer og økonomiske problemer de siste 15 åra. Jeg har et utseende som får damene til å snu seg etter meg og får masse sex, og har en del korte forhold. Som regel er det damene som dumper meg etter at de finner ut av rusproblemer mine. Jeg bor i store perioder hos min mor, men merker at det gjør henne vondt å se at jeg har det så vondt. Lillebroren min er 26 år, blir ferdig som lege nå til sommeren og har fått seg boliglån med sin samboer og har nettopp kjøpt en egen leilighet. Det er veldig gledelig at han har fått alt til så bra, for jeg er jo veldig glad i ham, men samtidig kjenner jeg på en sorg over å selv å slite så mye med økonomien min og helsen min. Jeg trives dårlig i eget selskap, og ønsker meg en jobb å gå til, slik at jeg kan få selvtillit, penger inn på konto, arbeidserfaring og nye impulser. Anonymkode: 4ebf7...6cc Du må gå til fastlegen din. Be han om å skrive en søknad til behandling på Blå Kors.
Deluejente Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 11.09): Jeg er 29 år og har hatt rusproblemer og økonomiske problemer de siste 15 åra. Jeg har et utseende som får damene til å snu seg etter meg og får masse sex, og har en del korte forhold. Som regel er det damene som dumper meg etter at de finner ut av rusproblemer mine. Jeg bor i store perioder hos min mor, men merker at det gjør henne vondt å se at jeg har det så vondt. Lillebroren min er 26 år, blir ferdig som lege nå til sommeren og har fått seg boliglån med sin samboer og har nettopp kjøpt en egen leilighet. Det er veldig gledelig at han har fått alt til så bra, for jeg er jo veldig glad i ham, men samtidig kjenner jeg på en sorg over å selv å slite så mye med økonomien min og helsen min. Jeg trives dårlig i eget selskap, og ønsker meg en jobb å gå til, slik at jeg kan få selvtillit, penger inn på konto, arbeidserfaring og nye impulser. Anonymkode: 4ebf7...6cc Stakkars ofte har tyngre missbrukere ADHD er det noe som undersøkt. Har tenkt mye på hvordan det hadde godt om jeg ikke hadde fått diagnostisert min ADHD dog altfor gammel i alder av 15. Mye bedre sent enn aldri. Det hjalp meg veldig og at jeg fikk en kjæreste i samme situasjon også.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 Du kontakter fastlege, anonyme narkomane og rusklinikk. Så tar du ting derfra. Anonymkode: 99461...a73
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 Deluejente skrev (5 timer siden): Stakkars ofte har tyngre missbrukere ADHD er det noe som undersøkt. Har tenkt mye på hvordan det hadde godt om jeg ikke hadde fått diagnostisert min ADHD dog altfor gammel i alder av 15. Mye bedre sent enn aldri. Det hjalp meg veldig og at jeg fikk en kjæreste i samme situasjon også. Har add selv, fikk diagnosen som 39 åring. Riktig nok gikk det ikke eksemplarisk bra frem til da, men når jeg fikk medisin så kjøpte jeg både bolig og begynte å kjøre bil og alt på stell med ny utdanning. en med add kan jo slite litt, men å ruse meg?? hadde jeg aldri gjort. Du mener ikke bipolar? Mange med bipolar som sliter med rus. Anonymkode: 467d4...251
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 11.09): Jeg er 29 år og har hatt rusproblemer og økonomiske problemer de siste 15 åra. Jeg har et utseende som får damene til å snu seg etter meg og får masse sex, og har en del korte forhold. Som regel er det damene som dumper meg etter at de finner ut av rusproblemer mine. Jeg bor i store perioder hos min mor, men merker at det gjør henne vondt å se at jeg har det så vondt. Lillebroren min er 26 år, blir ferdig som lege nå til sommeren og har fått seg boliglån med sin samboer og har nettopp kjøpt en egen leilighet. Det er veldig gledelig at han har fått alt til så bra, for jeg er jo veldig glad i ham, men samtidig kjenner jeg på en sorg over å selv å slite så mye med økonomien min og helsen min. Jeg trives dårlig i eget selskap, og ønsker meg en jobb å gå til, slik at jeg kan få selvtillit, penger inn på konto, arbeidserfaring og nye impulser. Anonymkode: 4ebf7...6cc utseende varer ikke om du fortsetter å ruse deg da. Nå må du ta deg sammen, få deg en utdanning. Du bor i Norge, alle tar utdanning her. Ta tak i problemne dine, og skap livet du vil ha, gjør moren din stolt. Anonymkode: 467d4...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå