Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer liksom på hvor lang tid det er rimelig å gi en person som er usikker på forholdet....usikker på sine følelser.

Vi har vært sammen i 6 år men så ble han usikker..... Det er ca 3 mnd siden nå. Og når vet man når man bør gi opp? han har tydeligvs problemer med å gi meg opp.. traff hverandre igjen nå etter en stund vekke fra hverandre og da var han på en måte seg selv, kysset meg og sånn liksom... men vi har ikke snakket om oss. Dere forstår vel situasjonen..man tør liksom ikke ta d opp for man er redd for svaret.. man vil heller bare vente og se.

Men så kjenner jeg at det sliter enormt på meg og, å ikke vite hva som skjer. Men samtidig tenker jeg at ..tenk hvor mye jeg hadde slitet hvis det hadde blitt slutt!! da er det på en måte bedre å ikke vite. Men så føler jeg og at han fortjener ikke meg og at han bør ta en avgjørelse,..at han ikke kan både ha meg og ikke ha meg liksom. Men det er en sånn jævlig vanskelig situasjon. Hvordan klare å gi slipp på en person du har levd med i 6 år og fremdeles er sinnsykt glad i? hvordan skal vi klare det... og når vet vi om det er rett......vet at jeg burde snakket med ham..men jeg tør på en måte ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Vanskelig situasjon. Handler ikke dette om å våge å tørre da?

Skrevet

Jo, men han vet liksom ikke hva han vil....

Skrevet

Høres på meg som du er tidsfordriv inntil han finner en annen? Hadde det vært alvor ville han ha snakket med deg om problemene. Du er verdt mye bedre enn dette, og fortjener ikka å gå på gress etter så lang tid. Etter 6 år burde han vite hva han vil. Dropp han. Det blir tøft i starten men så blir det bedre. Heller det enn slik seigpining. Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...