Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blodmengden avtok litt for et par uker siden, men har når startet opp igjen. Når slutter blødningen, trodde det var etter 6 uker?

Anonymkode: e3aa8...8c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vanlig. Det er plutselig sårskorpe etter morkaken som løsner og skal ut, da blør det litt igjen. Noen blør lenger og noen blør kortere. Like vanlig. 

Anonymkode: 36f48...409

AnonymBruker
Skrevet

6 uker er snittet, men du skjønner vel at alle kropper ee forskjellige? Jeg blødde i 8 uker.

Anonymkode: 81024...96c

Skrevet

Helt normalt. Men dersom det øker mye, vedvarer og/eller begynner å lukte vondt (nå lukter jo ikke renselse noe bra heller, men om det endrer seg) så tar du kontakt med lege. Du skal vel kanskje på 6 ukerskontroll hos lege uansett og kan da evt ta opp spørsmål om blødning der hvis du er bekymret eller lurer på noe :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i ni uker med førstemann, men blødde da langt mindre enn gjennomsnittet på fødestuen. Med andremann blødde jeg skikkelig bare i to uker, og så litt guffe en uke til. Men da mistet jeg såpass mye blod på fødestua at jeg var noen milliliter fra å måtte sjekke inn på barselavdelingen og dermed sende hjem gubben. Det roa seg heldigvis akkurat i tide, men jeg måtte få drypp og ettersom det var en styrtfødsel var vi derfor fire ganger så lenge på fødestua med babyen enn vi var der i fødsel 🙈😂

Anonymkode: 68788...e03

Skrevet

Det er like normalt å blø etter 6 uker som å være ferdig å blø. Jeg har født fem ganger og blødde i henholdsvis to uker, tre uker, ni uker, sju uker og åtte uker. 

Skrevet
Lorieen skrev (5 minutter siden):

Det er like normalt å blø etter 6 uker som å være ferdig å blø. Jeg har født fem ganger og blødde i henholdsvis to uker, tre uker, ni uker, sju uker og åtte uker. 

Oi, husker du hvor lenge du blødde?😅 Jeg har tre barn, husker ikke hvor lenge jeg blødde meg noen av dem (derfor jeg trykket meg innpå tråden, ble nysgjerrig siden jeg ikke husket). Yngste min er 6 år da, kanskje derfor jeg har glemt😆

Skrevet
Kvinne_med 3 barn skrev (2 minutter siden):

Oi, husker du hvor lenge du blødde?😅 Jeg har tre barn, husker ikke hvor lenge jeg blødde meg noen av dem (derfor jeg trykket meg innpå tråden, ble nysgjerrig siden jeg ikke husket). Yngste min er 6 år da, kanskje derfor jeg har glemt😆

Jeg husker mye rart og uviktig, ja. 😂

Skrevet
Lorieen skrev (2 minutter siden):

Jeg husker mye rart og uviktig, ja. 😂

Jeg er imponert👏🏼😅 Jeg husker lengde og vekt på dem ved fødsel da, samt kan jeg personnummeret til førstemann, husker NESTEN alltid andremann sitt, tredje har jeg ikke sjans til å huske det på😂 Utover det skal de være glad jeg husker bursdagene deres (neida;))

Skrevet
Kvinne_med 3 barn skrev (3 minutter siden):

Jeg er imponert👏🏼😅 Jeg husker lengde og vekt på dem ved fødsel da, samt kan jeg personnummeret til førstemann, husker NESTEN alltid andremann sitt, tredje har jeg ikke sjans til å huske det på😂 Utover det skal de være glad jeg husker bursdagene deres (neida;))

Jeg husker lengde og vekt og hodeomkrets på alle, og personnumrene til de tre eldste. De to yngste sine har jeg ikke lært utenat ennå. 😂

Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Jeg husker lengde og vekt og hodeomkrets på alle, og personnumrene til de tre eldste. De to yngste sine har jeg ikke lært utenat ennå. 😂

Tar av meg hatten der altså🤠🙃😃 
😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...