AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Jeg må få oppdatert hudpleie litt nå som jeg skal ut i verden igjen etter mammaperm 😄 Jeg har litt arr i ansiktet etter kviser i tenårene og lurer på om det finnes noe god hudpleie som kan jevne ut arr litt? Enten noe å ta på under sminke eller noe å på om natta feks. Det er ikke dype arr, bare overfladisk med mørkere farge. Har også en liten solskade (akkurat som en stor fregne) som blir veldig tydelig på sommeren. Gode, lette sminkeprodukter som kan dekke over ønsker jeg også gjerne tips om. Liker best naturlig look 😊 Anonymkode: 03a9c...268
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Retinol Bra for hudstrukturen og pigmentering. Dermarolling kan hjelpe også, men jeg ville gjort det første gangen på en salong. Lumene sin CC krem har solfaktor og er fantastisk! Dekker ikke helt da, men det er jo greit på sommeren? Solkrem eller noe med solfaktor er viktig om du begynner med retinolprodukter (de brukes på kvelden, solfaktor på dagen) Anonymkode: ee669...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå