Gå til innhold

"hvordan type kos liker du?"

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Diana skrev (På 20.5.2022 den 9.40):

Spørsmålet er ikke hva han spurte om, men hvorfor mange menn finner slike spørsmål passende å spøre vilt fremmede folk om

Jeg fikk en melding av en fremmed en gang på en datingside, første melding og uten noen innledning:
"Du ser ut som en som liker kos!"

eh ......... jeg bare slettet meldingen. Hva er det med menn som bare buser ut med sånne personlige og frekke ting til en vilt fremmed? Vi vet jo hva menn mener med "kos".

Ubehagelige folk som jeg ikke kunne tenkt meg å ha noe med å gjøre.

Endret av Million
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Jeg fikk en melding av en fremmed en gang på en datingside, første melding og uten noen innledning:
"Du ser ut som en som liker kos!"

eh ......... jeg bare slettet meldingen. Hva er det med menn som bare buser ut med sånne personlige og frekke ting til en vilt fremmed? Vi vet jo hva menn mener med "kos".

Ubehagelige folk som jeg ikke kunne tenkt meg å ha noe med å gjøre.

Du ser sikkert "slutty" ut på bildene dine da!😜

• Liker 1
Skrevet (endret)
Archer skrev (5 minutter siden):

Du ser sikkert "slutty" ut på bildene dine da!😜

Det kan jeg garantere at jeg ikke gjør. Fullt påkledd, ikke noe kyssetryne og ikke noe "come hither look" i øynene. Bare et smil, et helt normalt smil.

Men det du presterer å skrive er jo typisk menn på KG. Skyld på dama når en mann sender skitne meldinger. Det er damas feil at hun får dem, ikke mannen som faktisk skrev dem. Så klart.... 🙄

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Million skrev (43 minutter siden):

Det kan jeg garantere at jeg ikke gjør. Fullt påkledd, ikke noe kyssetryne og ikke noe "come hither look" i øynene. Bare et smil, et helt normalt smil.

Men det du presterer å skrive er jo typisk menn på KG. Skyld på dama når en mann sender skitne meldinger. Det er damas feil at hun får dem, ikke mannen som faktisk skrev dem. Så klart.... 🙄

Skylder ikke på noe jeg. Men du må skjønne at etter covid så er menn flest desperate etter knull så de (vi) tar hva som helst med 3 hull🤷

Endret av Archer
  • Liker 1
Skrevet
Archer skrev (11 timer siden):

Skylder ikke på noe jeg. Men du må skjønne at etter covid så er menn flest desperate etter knull så de (vi) tar hva som helst med 3 hull🤷

Hvis dere tar hva som helst, så bør dere sørge for å legge om språket og fremgangsmetodene deres litt først, finn på noe bedre, så kan dere kanskje få "hva som helst" i blant også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...