AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Jeg machet nylig med et vedkommende på happn. Etter den vanlige høflige praten gikk han rett på. Først sporte han om jeg likte armkrok og kyssing. Sa at jeg elsker å bli holdt rundt. Så sporte han "liker du å spoone og kysse😉" Sa at spooning og bli holdt rundt er vel det sammd, og at kyssing aldri er feil med rett vedkommende. "hva liker du da😉" ble neste spørsmål. Jeg svarte at det jeg allerede har sagt (ut med hengekøye, være med venner, gå turer, svømme) beskriver det godt, men at jeg også setter stor pris på å være sosial med mulighet til å trekke meg tilbake. Siste spørsmål som førte til at jeg sletta matchen var "hvordan type kos liker du? Deilig å nyte sammen😉" Hvorfor er dette et så intr spørsmål? Nesten uten unntak blir jeg sport om dette når jeg matcher med noen. Anonymkode: d3eec...30e 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Er du veldig ung, eller på andre måter mindre intelligent? For en fyr som kun er ute etter å pule, er det jo selvsagt interessant. Spurt, heter det. Sport er noe annet. Anonymkode: 3b77f...fac 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Du slettet matchen fordi han spurte "hvordan type kos liker du?" Er det virkelig så lite som skal til i dagens samfunn for å krenke noen? Anonymkode: c9f0d...b37 1
Sinte-my Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du slettet matchen fordi han spurte "hvordan type kos liker du?" Er det virkelig så lite som skal til i dagens samfunn for å krenke noen? Anonymkode: c9f0d...b37 Handler jo ikke om å bli krenket, men å luke ut hva motparten søker. Om ts ønsker forhold, og ikke bare tilfeldig sex så er det jo greit å luke ut de som ikke samsvarer med ønskene. 10 4
Ost Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Måten han skriver på med de blunkefjesene gir meg gåsehud. Huff. 7 3
Archer Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Sinte-my skrev (12 minutter siden): Handler jo ikke om å bli krenket, men å luke ut hva motparten søker. Om ts ønsker forhold, og ikke bare tilfeldig sex så er det jo greit å luke ut de som ikke samsvarer med ønskene. Ja stemmer, er selv sånn som kun vil ha sex og ikke noe annet så spør oftest sånne spørsmål selv for å se hvis og hva hun svarer.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du slettet matchen fordi han spurte "hvordan type kos liker du?" Er det virkelig så lite som skal til i dagens samfunn for å krenke noen? Anonymkode: c9f0d...b37 Hallooo… æsj. Man ser for meg en gammel gubbe som lurer på kass koooos du liker, mens han sjekker tipping-appen helt oppi øynene fordi han er nærsynt og…. Lurer på hvorfor nav ikke har svart han og han må uttrykke den frustrasjonen. Anonymkode: a4d02...45a 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Han er ute etter pulings. Ærlig sak det. Men liten klasse over fremgangsmåten hans. Tipper han sjelden lykkes Anonymkode: 258b7...cb2 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du veldig ung, eller på andre måter mindre intelligent? For en fyr som kun er ute etter å pule, er det jo selvsagt interessant. Spurt, heter det. Sport er noe annet. Anonymkode: 3b77f...fac Nei jeg er over 30 og jeg forsto veldig godt hva han spurte om. Jeg valgte å ikke svare og håpet han skulle ta hintet når jeg lot være å svare på samme spørsmål 4 ganger. I profilen hans, og ved spørsmål fra meg om hva han er ute etter sa han/sto det et serriøst forhold. Og da spør man ikke om hva man liker i senga. Og jeg vet godt forskjellen på spurt og sport. Men har du kanskje hørt om en ting som kalles dialekt? Jeg skriver litt blanding når jeg glemmer meg da Anonymkode: d3eec...30e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du slettet matchen fordi han spurte "hvordan type kos liker du?" Er det virkelig så lite som skal til i dagens samfunn for å krenke noen? Anonymkode: c9f0d...b37 Ble absolutt ikke krenket. Men er møkk lei menn som hevder de er ute etter er serriøst forhold, men som kommer inn på sex utrolig fort, og som ikke er intr i snakke om noe annet Anonymkode: d3eec...30e 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Mange skriver jo at de ser etter et seriøst forhold, fordi de vet at mange damer ønsker det. Men de avslører seg selv ganske raskt når de stiller sånne spørmål... 🤔 Anonymkode: 28cc0...04c 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 Det er jo ikke et interessant spørsmål, eller noe de bryr seg om for den saks skyld - det er bare en måte for kåte mannfolk med litt sviktende sosiale antenner å "hinte" (si i klartekst) at de vil ligge med deg. Hadde du gitt noe å spille videre på hadde det bare blitt flere liten subtile hint, blunkefjes og forventinger om ONS ut av det. Om de fleste stiller slike spørsmål hadde jeg tatt en vurdering på hvordan jeg fremstår og/eller hvem det er jeg velger å matche og snakke med. Min erfaring med datingapper er at kanskje en fjerdedel eller rundt der av de jeg har matchet med er tydelig useriøse, resten ganske greie, noen også hakket mer seriøse enn jeg selv er. Anonymkode: 7f885...75d 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du slettet matchen fordi han spurte "hvordan type kos liker du?" Er det virkelig så lite som skal til i dagens samfunn for å krenke noen? Anonymkode: c9f0d...b37 Tuller du? Om noen over 10 år hadde spurt «hvordan type» noe som helst (om det så var «hvordan type katt har du») så hadde jeg av-matcha. Det heter «hva slags». Skriver man «hvordan type» er det noe alvorlig mangelfullt i knollen på en. Anonymkode: d201f...8fc 6 1 1
TinaChristina Skrevet 20. mai 2022 #14 Skrevet 20. mai 2022 Støtter ts. Ikke nødvendigvis fordi det er galt å kun søke sex, men måten man ordlegger seg på. Hvilken kos liker du? Liker du kos? Og 😉😉. Akkurat disse utsagnene gjør meg kvalm. 6
Diana Skrevet 20. mai 2022 #15 Skrevet 20. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du veldig ung, eller på andre måter mindre intelligent? For en fyr som kun er ute etter å pule, er det jo selvsagt interessant. Spurt, heter det. Sport er noe annet. Anonymkode: 3b77f...fac Spørsmålet er ikke hva han spurte om, men hvorfor mange menn finner slike spørsmål passende å spøre vilt fremmede folk om Endret 20. mai 2022 av Diana 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #16 Skrevet 20. mai 2022 Rart å begynne med slike spørsmål når man påstår man er ute etter forhold. Også ikke gi seg da. Anonymkode: 8dcea...420 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #17 Skrevet 20. mai 2022 Sinte-my skrev (1 time siden): hvordan type kos liker du Grammatikk er vel heller ikke denne fuckboyens sterke side. Anonymkode: f2603...c65 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #18 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg machet nylig med et vedkommende på happn. Etter den vanlige høflige praten gikk han rett på. Først sporte han om jeg likte armkrok og kyssing. Sa at jeg elsker å bli holdt rundt. Så sporte han "liker du å spoone og kysse😉" Sa at spooning og bli holdt rundt er vel det sammd, og at kyssing aldri er feil med rett vedkommende. "hva liker du da😉" ble neste spørsmål. Jeg svarte at det jeg allerede har sagt (ut med hengekøye, være med venner, gå turer, svømme) beskriver det godt, men at jeg også setter stor pris på å være sosial med mulighet til å trekke meg tilbake. Siste spørsmål som førte til at jeg sletta matchen var "hvordan type kos liker du? Deilig å nyte sammen😉" Hvorfor er dette et så intr spørsmål? Nesten uten unntak blir jeg sport om dette når jeg matcher med noen. Anonymkode: d3eec...30e Hadde også slettet, hørtes ut som han ikke var spesielt interessert i deg når dette er det han vil vite før dere I det hele tatt har møttes. Sluttet å svare en selv som holdt på med lignende spørsmål ble bare kleint til slutt. Anonymkode: 92521...a6b 2
Gjest AprilRyan Skrevet 20. mai 2022 #19 Skrevet 20. mai 2022 (endret) Jeg har også vært borte i sånne. Det har sikkert alle kvinner. I profilen står det at de er ute etter seriøst forhold, men på melding er det "liker du å kose?😘😍😉" og den slags. Jepp, med masse kleine emojis. Jeg gidder ikke det så gidder ikke å svare dem siden vi ikke er ute etter det samme. End of story. Endret 20. mai 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 Håper ikke han skrev «serRiøst forhold» med to r’er heller. Like ille. Anonymkode: 3d98a...4aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå