Gå til innhold

Refunderbare Togbilletter hos VY?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger ikke oppgi grunn for refusjon

Anonymkode: 3a153...eb5

Jeg forsøkte å refundere bilettene. Jeg hadde kjøpt flex refunderbare biletter, men det står at jeg får tilbake kr 0 om jeg refunderer de. Merkelig for man ville jo tro at man fikk tilbake. Var derfor jeg kjøpte refunderbare biletter. Sto at jeg allikevel kan avbestille de for å lage plass til andre, men kr 0 tilbake. 

Anonymkode: 6ee64...4cb

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forsøkte å refundere bilettene. Jeg hadde kjøpt flex refunderbare biletter, men det står at jeg får tilbake kr 0 om jeg refunderer de. Merkelig for man ville jo tro at man fikk tilbake. Var derfor jeg kjøpte refunderbare biletter. Sto at jeg allikevel kan avbestille de for å lage plass til andre, men kr 0 tilbake. 

Nå viste det seg at jeg ikke kunne få refundert via appen men via min side på Internett fikk jeg pengene tilbake allikevel  :)

AnonymBruker

Jeg bestillte refunderbar reise som jeg kansellerte. Den ene avbestillingen gikk igjennom ved å trykke avbestill i appen, mens den andre ble det mye rot med. Måtte ringe inn å få den avbestillt. Jeg hadde bestillt den med faktura. Og den ville ikke endre seg før de plutselig klarte å få den endret. 

Jeg bestillte ny reise. Men plutselig står ene biletten på både avbestillt og bestillt. Kontaktet VY og de sa at plassen er selvfølgelig min og den står registrert ennå som min bilett. Jeg ombestemt meg om reisedatoer osv.

Jeg bestillte fleksibel bilett. Men da datoen nærmet seg ønsket jeg å heller ha en billigere bilett som returbiletten. Bilett med ingen mulighet for refusjon.  Da ville jeg spare minst 600 kr. Men da jeg trykket avbestill, så skjedde det samme som tidligere. Biletten står fortsatt på mine kommende reiser, og ingen kvittering på at den er avbestillt.  

Jeg orket ikke å bringe dette på banen for vy igjen så jeg bare lot biletten stå, for nå ble det så mye att og fram. Regner med at det igjen er feil på appen. Bestillte en fleksibel flybilett senere på kvelden den dagen dersom biletten ikke fungerer. For et rot. 

Noen andre som har hatt problemer med appen og internettsiden til VY? 

Jeg er ellers meget fornøyd med VY  :) . Er kun appen og siden deres, og bilettene det blir surr med. 

Anonymkode: 92627...ebf

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...