Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en spire til mange krangler. Damer mener det kun er på deres egen bursdag og på morsdagen det er lov å spise i senga. Dette selvfølgelig for ikke å få smuler i senga.

Karene derimot kan synes det er stas å ligge i trusa og spise pizza med den ene handa, og klø seg i skrittet med den andre. Under forutsetning av at det er en tv der selvfølgelig. Videre er det opptur å tusle på kjøkenet å hente seg noe mat dagen derpå, for deretter å krype tilbake til senga som er god og varm av fis og fotsvette.

Fasiten her er at det er lov å spise i senga. Da unngår man at du smuler på kjøkkenet eller i stua, mens du spiser, og akkumulert sett sparer parforholdet for mye krangel. Dessuten sitter du ikke i veien mens dama vasker bordet eller setter inn kopper i vaskemaskinen mens du ligger i senga.

Det geniale med det er at eventuelle smuler enkelt kan kostes ned på gulvet på din side av senga, for deretter å skubbes med foten under senga, og det vil ikke oppdages mer en ca en gang i året hva du har gjort.

Anonymkode: bd122...788

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, hvis du sier det så.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du skal anta at alle karer er som deg...

Har aldri vært sammen med noen som syntes dette er lurt, høres ut som noe slabbedasker liker.

Anonymkode: a8952...a5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke du skal anta at alle karer er som deg...

Har aldri vært sammen med noen som syntes dette er lurt, høres ut som noe slabbedasker liker.

Er nok heller du som har en merkelig type

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er nok heller du som har en merkelig type

Noen av oss er sammen med oppegående folk, ikke slasker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fasiten her er at det er lov å spise i senga. .

Hehe. Fasiten her er hvert sitt soverom😃

Beste avgjørelsen vi har tatt! Har riktig nok ingen ting med smuler i sengen å gjøre da😅

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde kranglet på det, men særlig sexy er det ikke. 

Skjønner det er et dårlig forsøk på trolling (du kunne spart deg fis og fotsvette og skubbe smuler under senga om du hadde ønsket å fremstå som troverdig), men det er jo noen som liker å spise i senga.

Selv har jeg ikke TV der engang, senga er for sex og soving. Og da vil jeg helst ikke plukke ut en Grandiosa-paprika fra fitta etterpå.

Anonymkode: 57904...250

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Vi spiser pizza i senga ganske ofte :)

Får ikke dytta smulene under senga, men jeg rister heller lakenet etter vi har spist. 

Digg med sengemat og serier på TV 😍

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg sånn mikroskop så kan du se hvor mange dyr som fester i senga di på pizzasmulene.

Anonymkode: 13e6c...5f5

• Liker 1
Skrevet

Det er digg å spise i sengen, men man må ha en stor tallerken så man ikke smuler

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette er en spire til mange krangler. Damer mener det kun er på deres egen bursdag og på morsdagen det er lov å spise i senga. Dette selvfølgelig for ikke å få smuler i senga.

Karene derimot kan synes det er stas å ligge i trusa og spise pizza med den ene handa, og klø seg i skrittet med den andre. Under forutsetning av at det er en tv der selvfølgelig. Videre er det opptur å tusle på kjøkenet å hente seg noe mat dagen derpå, for deretter å krype tilbake til senga som er god og varm av fis og fotsvette.

Fasiten her er at det er lov å spise i senga. Da unngår man at du smuler på kjøkkenet eller i stua, mens du spiser, og akkumulert sett sparer parforholdet for mye krangel. Dessuten sitter du ikke i veien mens dama vasker bordet eller setter inn kopper i vaskemaskinen mens du ligger i senga.

Det geniale med det er at eventuelle smuler enkelt kan kostes ned på gulvet på din side av senga, for deretter å skubbes med foten under senga, og det vil ikke oppdages mer en ca en gang i året hva du har gjort.

Jeg kan fint spise i sengen. Om jeg er syk ol. Om han spiser i sengen bryr jeg meg heller ikke om. Vi har fat og det griser ikke. og vi brggr klarer å rydde etter oss isåfall.

Anonymkode: dff7e...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...