AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Våknet i dag med skikkelig kjøre bein. Vet ikke helt årsaken, fordi jeg beveger meg nok, men ikke mer enn jeg burde. Jeg tåler ganske mye trening, men har fortiden slappet av litt på treningsfronten pga eksamen på skolen osv. Sist jeg trente var for 4 dager siden, og da trente jeg bryst. Vanligvis trener jeg annen hver dag, men pga mye pensum har jeg ikke rukket å trene så mye. Uansett, våknet jeg i dag med en følelse av å ha løpt i natt elns. Var skikkelig sliten i beina, og det gikk ikke over før godt inn på dagen. Noen som vet hva det er, eller har opplevd noe lignende? Anonymkode: 65d1a...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg har hatt noe ligende i perioder, men kan ikke garantere at det er det sammen som du har. Men da har det hjulpet å ligger med føttene litt høyere om natten, for eksempel med en pute under føttene. Så det er verdt et forsøk😊 Anonymkode: 80a89...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt noe ligende i perioder, men kan ikke garantere at det er det sammen som du har. Men da har det hjulpet å ligger med føttene litt høyere om natten, for eksempel med en pute under føttene. Så det er verdt et forsøk😊 Anonymkode: 80a89...b60 Har ikke noe hovne føtter eller bein, annet enn at jeg våkner med slitne bein. Skikkelig rar følelse. Men skal ta tipset ditt Anonymkode: 65d1a...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå