Gå til innhold

Hvordan overbevise mannen om at mankini er hot?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden jeg så Borat for første gang tenkt at: SÅNN SKAL MANNEN MIN HA! 

Nå har jeg endelig fått meg en boifriend og jeg prøver å overtale ham - til ingen nytte. 

Har i det minste fått ham til å gå med mankinien etter at han tapte et veddemål - men da sa han: for your eyes only  ( ... eh ...) 

Jeg nekter å godta nederlaget! Hvordan våger han ... Jeg ønsker at han skal gå med mankini og være en trendsetter, litt som Frank Løke. 

Spørsmål: Hvordan fikk du mannen din til å gå med mankini? 

Anonymkode: d5aae...1a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle tar det som en spøk og forbinder det bare med borat. Kjøp heller en litt mer vanlig badedrakt til menn til ham. De ner har tanga bak og er like sexy, men man får ikke assosiasjoner til borat. Så kanskje letter for hm å bruke den på stranda:

https://a.aliexpress.com/_mq4KHnC

Anonymkode: f5614...a62

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hot, det er sykt harry.

Anonymkode: 7c100...f37

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpemeg. Hva ER det dere utsetter de stakkars mennene deres for, damer…

Anonymkode: 0c62a...82e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle tar det som en spøk og forbinder det bare med borat. Kjøp heller en litt mer vanlig badedrakt til menn til ham. De ner har tanga bak og er like sexy, men man får ikke assosiasjoner til borat. Så kanskje letter for hm å bruke den på stranda:

https://a.aliexpress.com/_mq4KHnC

Anonymkode: f5614...a62

Nei bare nei 

AnonymBruker
Skrevet

Mankini er stygt rett og slett. Da er det finere med badebukse som har en stor pose foran til å samle utstyret, det gjør at det ser større ut. Det digger de fleste menn, så det går han kanskje med på.

Sef41aef5ec7e4bdf8b43e8add13eecd3p.jpg?w

Anonymkode: 28b37...417

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat trollet.

Anonymkode: 2ba3b...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lovde ham ubegrenset antall BJs et helt år samt trekant med den hotte venninna mi jeg veit han har i fantasiene sine, hvis han brukte det en sommer. Nå elsker han sin mankini. 

(🙄🙄🙄🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️👀)

Anonymkode: 2f991...55d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mankini er stygt rett og slett. Da er det finere med badebukse som har en stor pose foran til å samle utstyret, det gjør at det ser større ut. Det digger de fleste menn, så det går han kanskje med på.

Sef41aef5ec7e4bdf8b43e8add13eecd3p.jpg?w

Anonymkode: 28b37...417

Herregud.....

Anonymkode: 3ced7...0fe

AnonymBruker
Skrevet

Min mann går i litt store Adidas basketball shortser, synes det er milevis bedre enn speedo eller mankini. Under bruker han tights fra Under Armour, Nike eller Puma. Noen ganger doble basketshortser, som jeg aldri har fått ordentlig svar på annet enn at det visstnok er vanlig. Og han får plenty med blowjobs med dette på. Basketshortsene er ekstremt myke, veldig behagelig å ta på. Han er litt skatertype, mye hettegensere etc. Heldigvis sagger han ikke. Skal han svømme bruker han fotballshortser, de er en del mindre baggy og kortere. 

Anonymkode: 07a15...e13

AnonymBruker
Skrevet

Det er sosialt selvmord å gå ut i det hvert fall. Ikke noen vits i å presse en stil eller et plagg på noen heller, vel? :) 

Anonymkode: a1b59...438

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 14.56):

Jeg lovde ham ubegrenset antall BJs et helt år samt trekant med den hotte venninna mi jeg veit han har i fantasiene sine, hvis han brukte det en sommer. Nå elsker han sin mankini. 

(🙄🙄🙄🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️👀)

Anonymkode: 2f991...55d

Du fikk jo det til til slutt! Nå elsker din mann sin mankini etter du ofret blod, svette og tårer.  

Hvilken farge har din mann på sin mankini? 🥹

Anonymkode: d5aae...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...