AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg har lyst å ta en dag på the well, men har lest at badetøyet der er så lite. Ønsker ikke å være naken i bassenget. Er det noen som har vært der som vet hvor høyt opp bikinistørrelser og badekåper går? Vil den største passe til en kvinne som er størrelse 50/52? Anonymkode: fefa0...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst å ta en dag på the well, men har lest at badetøyet der er så lite. Ønsker ikke å være naken i bassenget. Er det noen som har vært der som vet hvor høyt opp bikinistørrelser og badekåper går? Vil den største passe til en kvinne som er størrelse 50/52? Anonymkode: fefa0...81d Tror de går opp til 3XL. Anonymkode: 131a1...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg vet ikke størrelsene, men jeg har sett stoooore damer der med TW-badetøy, så jeg tror de har noe for de fleste kropper. Om du ikke bor for langt unna, kan du jo ta en tur og se hva de har. Kanskje kjøpe noe og ta med hjem og prøve. Da vet du om det passer når du senere planlegger en dag på TW. Badekåpene går også langt opp i størrelse. Første gang jeg var der, veide jeg 150kg og jeg fant badekåpe som passet fint. Anonymkode: 9ae56...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Del Skrevet 21. mai 2022 De er overraskende gode på dette med størrelser faktisk. Jeg var bekymret før den første gangen jeg var der, men det var null problem og det både satt godt på, var stretchy og de var behjelpelige med å finne ut hva som passet hver person best. Følte ikke at det var lite, nei. Det er en skikkelig, skikkelig fin plass, håper du koser deg Anonymkode: faf4e...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 22. mai 2022 #5 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg kjøpte bikini i S der. Vil si de er ganske normale/store i str. Du får kjøpt badedrakt og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå