AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Vil bruke den i konfirmasjon i helgen men den er altså så trang at jeg såvidt får igjen hempene. Noen triks for å smale inn en cm eller to? Og - vil andre legge merke til det hvis den er veldig trang? Ser det rart ut? Anonymkode: 23ef8...bf0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Ikke bruk bh med innlegg/padding og bruk hold in truse😊 Går ikke an å flytte noen hemper da? Jeg har gjort det på min (i livet på skjørtet og på forkleet). Anonymkode: 1fdfd...e2d 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 To cm er veldig lite. Leve på salat, vann og havregryn fram til helgen? Hold-in undertøy er kanskje nok? Anonymkode: 88473...35b 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil bruke den i konfirmasjon i helgen men den er altså så trang at jeg såvidt får igjen hempene. Noen triks for å smale inn en cm eller to? Og - vil andre legge merke til det hvis den er veldig trang? Ser det rart ut? Anonymkode: 23ef8...bf0 En ting er å trykke seg inn i en bunad. Noe helt annet er å sitte i timesvis i en altfor trang bunad. Og så skal man attpå til spise middag... Aooo Tror jeg hadde sløyfa bunad dette året, og heller gått for en penkjole. Anonymkode: 40fd9...612 1 2
visp Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Du burde bruk bunaden hele uka før for det er vel minimalt av inntak man klarer med trang bunad? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Skrevet 19. mai 2022 Den er trang rett under puppene, bedre plass over magen, så tror det skal gå greit å sitte/spise ts Anonymkode: 23ef8...bf0 1
Kaneel Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Den er trang rett under puppene, bedre plass over magen, så tror det skal gå greit å sitte/spise ts Anonymkode: 23ef8...bf0 Hvilken bunad har du da? Er feks stor forskjell på hbordan man kan tilpasse en øst Telemark kontra en trønder bunad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå