Gå til innhold

Triks for trang bunad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil bruke den i konfirmasjon i helgen  men den er altså så trang at jeg såvidt får igjen hempene. Noen triks for å smale inn en cm eller to? Og - vil andre legge merke til det hvis den er veldig trang? Ser det rart ut?

Anonymkode: 23ef8...bf0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk bh med innlegg/padding og bruk hold in truse😊 Går ikke an å flytte noen hemper da? Jeg har gjort det på min (i livet på skjørtet og på forkleet).

Anonymkode: 1fdfd...e2d

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Korsett..

Anonymkode: 49c57...390

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

To cm er veldig lite. Leve på salat, vann og havregryn fram til helgen? Hold-in undertøy er kanskje nok?

Anonymkode: 88473...35b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil bruke den i konfirmasjon i helgen  men den er altså så trang at jeg såvidt får igjen hempene. Noen triks for å smale inn en cm eller to? Og - vil andre legge merke til det hvis den er veldig trang? Ser det rart ut?

En ting er å trykke seg inn i en bunad. Noe helt annet er å sitte i timesvis i en altfor trang bunad. Og så skal man attpå til spise middag... Aooo

Tror jeg hadde sløyfa bunad dette året, og heller gått for en penkjole. 

Anonymkode: 40fd9...612

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du burde bruk bunaden hele uka før for det er vel minimalt av inntak man klarer med trang bunad?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er trang rett under puppene, bedre plass over magen, så tror det skal gå greit å sitte/spise :)

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den er trang rett under puppene, bedre plass over magen, så tror det skal gå greit å sitte/spise :)

ts

Hvilken bunad har du da? Er feks stor forskjell på hbordan man kan tilpasse en øst Telemark kontra en trønder bunad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...