AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å finne noen å dele livet med. Jeg er en helt normal kvinne, men klarer ikke å finne noen mann. Har ikke høye krav, vil bare ha en snill og grei mann. Vil bare at noen skal være glad i meg. Det er så vanskelig dette datinglivet. Som kvinne får jeg mange likes på Tinder, men når jeg matcher med noen er det mange som fjerner matchen med en gang. Kjenner det stikker å bli dømt av noen bilder. Jeg ser helt normal ut, men kan skjønne at det kryr av penere kvinner på slike steder. Føler ikke jeg har noen sjans blant alle pene kvinner. Hvordan i all verden finner folk seg noen å dele livet med? Anonymkode: 5f7c8...fca 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Du nevner bare tinder, betyr det at det bare er der du er aktiv? Ville kutta tinder helt, og møtt folk andre steder. Anonymkode: cc6db...2d3 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Så du har kun snill og grei som krav? Det har jeg veldig vanskelig for å tro. Hva skjer med de som ikke fjerner matchen, tar du kontakt eller sitter å venter? Anonymkode: 48ae2...f01 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): eg er en helt normal kvinne, men klarer ikke å finne noen mann. Har ikke høye krav, vil bare ha en snill og grei mann. Vil bare at noen skal være glad i meg. Det er så vanskelig dette datinglivet. Prøv å vær en mann du. Normale menn må ta til takke med damer som enten er skada psykisk eller overvektig og rett og slett ekle av utseende. Mens mindre pene damer kan få seg bra menn som er mye bedre en dem. Slutt å syt! Alle damer går etter di samme topp 10% av menn. Da har du gode odds på å finne noen på ditt "nivå" Anonymkode: 14f0d...21e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Hvorfor må du ha noen å dele livet ditt med? Har du ikke venner? Om du er ensom så er ikke problemet at du ikke har en mann som vaser rundt i huset til enhver tid og legger beslag på livet ditt. Problemet er jo da at du i utgangspunktet ikke har noe sosialt liv eller sosial arena. Og å bøte på dette med et forhold er jo helt feil vei å gå. Det er jo antageligvis mye av grunnen til at du ikke finner noen. Fordi du ikke har noe sosial kapital, og er kjedelig og uinteressant. Det er så mange som sutrer over at de er ensom og tror at å låse seg inn i et forhold er det som skal fikse alt - det gjør det jo aldri. Man blir jo om mulig mer asosial og ensom til syvende og sist. Det er lite som kan være så ensomt som å sitte fanget i et forhold. TLDR; kom deg ut å lev livet - drit i forhold. Vær sosial, og ha det gøy! Anonymkode: e9e18...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor må du ha noen å dele livet ditt med? Har du ikke venner? Om du er ensom så er ikke problemet at du ikke har en mann som vaser rundt i huset til enhver tid og legger beslag på livet ditt. Problemet er jo da at du i utgangspunktet ikke har noe sosialt liv eller sosial arena. Og å bøte på dette med et forhold er jo helt feil vei å gå. Det er jo antageligvis mye av grunnen til at du ikke finner noen. Fordi du ikke har noe sosial kapital, og er kjedelig og uinteressant. Det er så mange som sutrer over at de er ensom og tror at å låse seg inn i et forhold er det som skal fikse alt - det gjør det jo aldri. Man blir jo om mulig mer asosial og ensom til syvende og sist. Det er lite som kan være så ensomt som å sitte fanget i et forhold. TLDR; kom deg ut å lev livet - drit i forhold. Vær sosial, og ha det gøy! Anonymkode: e9e18...ee9 Dette er et så teit svar. Jeg har masse venner, barn og god familie. Men jeg savner en å dele kveldene med, å ta et glass vin med eller rett og slett prate ut om dagens frustrasjoner med. Å dele hverdagen med noen er noe helt annet enn å treffe venner av og til. Alle (nesten i hvert fall) ønsker en partner, det er sånn vi er laget. Det betyr ikke at livet ellers er dritt. Anonymkode: 4c9ce...58b 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 KJærester har en tendens til å dukke opp når du minst venter det. Når du er fornøyd i eget liv og ikke leter desperat. Fornøyde mennesker er blide og mer imøtekommende, og mye mer tiltrekkende. Og lite klamrende. det hjelper. Hvis du blir lei deg av at noen fjerner matchen (det skjer for oss alle, menn sorterer først når de har fått match) så er du ikke klar for å date via Tinder. Da er det noe i at du heller bør bli fornøyd med det livet du har først. Jada, det er hyggelig å ha en partner å dele ting med. men du føler deg ensom uten en. Det er forskjell. Ta tak i hvorfor du føler deg ensom, du kan garantert gjøre noe med det uten en mann. Jeg kjente selv litt på samme følelsen de første årene etter samlivsbruddet, men tok tak i det og kjenner ikke på noen som helst ensomhet i dag selv om jeg er singel. En kjæreste skal være en bonus i livet. Ikke en som redder deg fra ensomhet. Da velger du bare feil mann. Anonymkode: 52dff...641 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøv å vær en mann du. Normale menn må ta til takke med damer som enten er skada psykisk eller overvektig og rett og slett ekle av utseende. Mens mindre pene damer kan få seg bra menn som er mye bedre en dem. Slutt å syt! Alle damer går etter di samme topp 10% av menn. Da har du gode odds på å finne noen på ditt "nivå" Anonymkode: 14f0d...21e For noe tull. Dette mantraet er blitt en myte. Også menn er kresne og tar ikke til takka med hva som helst. Disse damene du nevner går fra forhold til forhold pga personlighets forstyrrelser. Menn med bra utssende og god personlighet har ingen problemer med å få seg fast partner, det samme gjelder kvinner Anonymkode: d4932...8be 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan i all verden finner folk seg noen å dele livet med? En start er å ikke være på Tinder, som åpenbart er mer en sexapp, enn noe annet. Få deg en hobby, meld deg inn i en organisasjon eller forening, der kan du finne folk med samme interesser som deg selv. Det finnes også puber/uteplasser som ikke er et kjøttmarked, men mer består av et felleskap bestående av andre ting, for eksempel en type musikk eller et annet tema. På slike plasser kommer man i naturlig prat med andre mennesker, og man slipper å være i ''date-modus'' hele tiden. Anonymkode: f574c...2fe 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er en helt normal kvinne, men klarer ikke å finne noen mann. Har ikke høye krav, vil bare ha en snill og grei mann. Vil bare at noen skal være glad i meg. Det er så vanskelig dette datinglivet. Bytt måten du forsøker å finne en snill og grei mann. Dating-appene er en kjølig, overfladisk og en mørk verden hvor man sorterer mennesker etter utseende (eventuelt om du er god på fotoredigering). Det holder ikke bare å ha normalt utseende, du bør helst spille på sex i tillegg. Du finner ikke et ordentlig mannsemne på en pule-app, du er rett og slett på feil arena. Hver sosial om du har muligheten til det, her kan man treffe folk på en annen måte, bli kjent først. Mye mer uformelt og ikke minst en annen setting. Kollegaers venner, venners venner, familiemedlemmers venner, her kan mye skje. Hver gjerne aktiv om du har en interesse, hundeeiere for eksempel, prater ofte med hverandre. Er du fotointeressert, så se om det finnes en fotoklubb der du bor. Tenk utenfor dating-app verden! Anonymkode: b3f6a...7e7 2
Egenskap Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å finne noen å dele livet med. Jeg er en helt normal kvinne, men klarer ikke å finne noen mann. Har ikke høye krav, vil bare ha en snill og grei mann. Vil bare at noen skal være glad i meg. Det er så vanskelig dette datinglivet. Som kvinne får jeg mange likes på Tinder, men når jeg matcher med noen er det mange som fjerner matchen med en gang. Kjenner det stikker å bli dømt av noen bilder. Jeg ser helt normal ut, men kan skjønne at det kryr av penere kvinner på slike steder. Føler ikke jeg har noen sjans blant alle pene kvinner. Hvordan i all verden finner folk seg noen å dele livet med? Anonymkode: 5f7c8...fca slett tinder! Reis mer!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bytt måten du forsøker å finne en snill og grei mann. Dating-appene er en kjølig, overfladisk og en mørk verden hvor man sorterer mennesker etter utseende (eventuelt om du er god på fotoredigering). Det holder ikke bare å ha normalt utseende, du bør helst spille på sex i tillegg. Du finner ikke et ordentlig mannsemne på en pule-app, du er rett og slett på feil arena. Hver sosial om du har muligheten til det, her kan man treffe folk på en annen måte, bli kjent først. Mye mer uformelt og ikke minst en annen setting. Kollegaers venner, venners venner, familiemedlemmers venner, her kan mye skje. Hver gjerne aktiv om du har en interesse, hundeeiere for eksempel, prater ofte med hverandre. Er du fotointeressert, så se om det finnes en fotoklubb der du bor. Tenk utenfor dating-app verden! Anonymkode: b3f6a...7e7 Jeg tror greia her er at TS faktisk hadde hatt godt av å rett og slett bare få seg noe. For å få dempet dette jaget etter "noen å dele livet med". Det er sjelden jeg hører noen som regelmessig får pult si noe sånnt. Det er i hovedsak de som heller ikke får ligge. Anonymkode: e9e18...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå