Gå til innhold

Hva er dette?? NB! ekkelt bilde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger help, er virkelig på gråten og er litt redd..

Jeg begynte på P-piller for litt over 3 uker siden. Har aldri gått på P-piller eller noen annen prevensjon før. Har lest at man kan få litt blødninger de første månedene men i dag har blødningene mine være som en vanlig mensen, er det normalt? Har hatt mensensmerter også

Grunnen til at jeg er redd er fordi det dere ser på bilde kom ut av vaginaen min. Noen som vet hva det er?? Burde jeg gå til legen? Den er veldig stor, typ 6 cm lang og 3 cm bred. Den er ikke som de blod klumpene som kommer ut under mensen hellerAF3BF30A-8C86-4944-833C-4C82182B23D6.thumb.jpeg.35822d250333368113aa0e750f73c251.jpeg

Ps. Kan ikke være en spontanabort hvis noen tenkte på det i og med at jeg ikke har hatt sex på veldig lenge

Har noen opplevd det samme ved oppstart av prevensjon eller i det hele tatt?

Er veldig bekymret, dette har aldri skjedd før. Kan det ha noe med P-pillene å gjøre? Begynte forresten på de hvite pillene for 3 dager siden, i tilfelle det kan være grunnen.

Anonymkode: dc5cb...50a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok litt av livmor slimhinnen, helt ufarlig og normalt.

Anonymkode: e1408...d77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mister man deler av livmor iblant?

Anonymkode: e90fb...cb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener du normalt som i at det har skjedd pga pillen eller kan det skje om man ikke går på pillen også? Har aldri opplevd noe lignende

AnonymBruker
Skrevet

Ligner på noe som kalles decidual cast. Google så ser du bilder. Jeg hadde noe veldig lignende når jeg begynte på p-piller for en del år siden. Så lenge du ikke har smerter ville jeg ikke tenkt noe mer på det 😊

Anonymkode: dbbb9...41f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ligner på noe som kalles decidual cast. Google så ser du bilder. Jeg hadde noe veldig lignende når jeg begynte på p-piller for en del år siden. Så lenge du ikke har smerter ville jeg ikke tenkt noe mer på det 😊

Anonymkode: dbbb9...41f

Søkte det opp og det kan være det ja. Vet du om det kan føre til problemer i fremtiden? Har aldri hørt om det før så vet ikke helt hva det er og om det evt kan skape konsekvenser i fremtiden. Og var det et engangs tilfelle for deg eller skjedde det flere ganger?

Skrevet

Jeg opplevde dette ved oppstart på Microgynon for mange herrens år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Lorieen skrev (48 minutter siden):

Jeg opplevde dette ved oppstart på Microgynon for mange herrens år siden.

Ahh visste virkelig ikke at det var normalt ved oppstart av P-piller, skjenner meg mye mer beroliget nå hehe. Antar jeg ikke trenger å gå til legen med det da.

Jeg går på Loette 28

vet noen forresten hvor lenge denne mensen vil vare? Litt ut av topic men

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette selv, og jeg har gått på p-piller i 15 år.

Som andre skriver: decidual cast.

Når man har mensen kommer dette ut, men forskjellen er når det er et stort stykke kontra i små biter om gangen.

Om du er bekymret kan du alltid ta en tur til lege/gyn for å sjekke at alt er i orden :) 

Anonymkode: 75543...315

Skrevet

Hvorfor ligger denne på seksualitet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...