Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske at jeg har prøvd Cosmica (den gule med grønn kork), og at den er klissete. Og det samme med Cliniderm?

Finnes det noen ok solkremer, gjerne som ikke koster flesk, som ikke er klissete når de er på?

Anonymkode: d4b03...eaa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De to er ikke klissete på meg. Men liker best vichy 

Anonymkode: a541a...b31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

P20. Men koster litt da. Men blir ikke brent og den varer hele dagen.

Anonymkode: c8e9f...bb1

• Liker 2
Skrevet

Her bruker vi sprayen fra Änglamark på hele gjengen og er godt fornøyd med den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mener å huske at jeg har prøvd Cosmica (den gule med grønn kork), og at den er klissete. Og det samme med Cliniderm?

Finnes det noen ok solkremer, gjerne som ikke koster flesk, som ikke er klissete når de er på?

Anonymkode: d4b03...eaa

Hawaiian tropic!!

Men den er så dyr,og veldig udrøy..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 23.07):

P20. Men koster litt da. Men blir ikke brent og den varer hele dagen.

Anonymkode: c8e9f...bb1

Er det parfyme i denne?

AnonymBruker
Skrevet

Biotherm Brume Solaire Dry Touch

Anonymkode: 02af5...970

Skrevet
11 hours ago, Capazitet said:

Er det parfyme i denne?

• Ingredienser

Alcohol Denat., C12-15 Alkyl Benzoate, Homosalate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Octocrylene, PPG-15 Stearyl Ether, Butyl Methoxydibenzoylmethane, C15-19 Alkane, Diethylhexyl Butamido Triazone, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Hydroxypropylcellulose.                                                                                 P20 Spray SPF30 100ml
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Cliniderms lite (dog tålte jeg ikke den av en eller annen grunn, men likte hvordan den kjentes på huden), så her går det i vichy dry touch og la roche posay(eller åssen det nå skrives).

Har forsøkt P20 på en av pasientene mine, og selv om den holdt hele dagen selv på en svært sol-sensitiv person, så ble jo pasienten som et såpestykke. Men kommer kanskje i ulike varianter.

Anonymkode: 4e6c3...3af

Skrevet

EVY sin kommer som mousse og trekker godt inn i huden i min mening. Jeg kjøper den på Lyko (ca 150 for 150ml), men har sett den på Farmasiet også, så den finnes sikkert på apotek rundt om. Svenskene har lykkes godt med den solkremen der!

AnonymBruker
Skrevet
Maddy25 skrev (11 timer siden):
  • Ingredienser

Alcohol Denat., C12-15 Alkyl Benzoate, Homosalate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Octocrylene, PPG-15 Stearyl Ether, Butyl Methoxydibenzoylmethane, C15-19 Alkane, Diethylhexyl Butamido Triazone, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Hydroxypropylcellulose.                                                                                 P20 Spray SPF30 100ml

Den er veldig god og blir aldri solbrent med den, min definitive favoritt. Men å si at den ikke er klissete blir vel feil. Vichy er den minst klissete jeg har hatt. 

Anonymkode: 1b8be...242

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Den er veldig god og blir aldri solbrent med den, min definitive favoritt. Men å si at den ikke er klissete blir vel feil. Vichy er den minst klissete jeg har hatt. 

Anonymkode: 1b8be...242

Nei, vet ikke om den er klissete eller ei. Kom bare med ingredienser siden noen lurte. Minnes at sønnen min brukte denne da han var mindre. Han var fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...