AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Den fullfete metter mer/lenger? Men mer kalorier.. blir helt forvirra av diverse ernæringsguruer som mener at magre alternativ er fy-fy. Anonymkode: 07f03...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den fullfete metter mer/lenger? Men mer kalorier.. blir helt forvirra av diverse ernæringsguruer som mener at magre alternativ er fy-fy. Anonymkode: 07f03...528 En ernæringsfysiolog sa til meg at det er så lite forskjell på fettprosenten at det beste er å ta en vanlig cottage cheese. Den metter bedre og den smaker mye bedre. Dermed er det større sjanse at en fortsetter med å spise cottage cheese hvis en tar den "fete". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg bruker mager. Min erfaring er at vekten gikk ned når jeg begrenset kaloriinntaket. Det vil si at jeg kun bruker magre produkter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne_med 3 barn Skrevet 19. mai 2022 #4 Del Skrevet 19. mai 2022 Totalt inntak av kalorier er det som har noe å si ved vektnedgang. Om du velger original variant fremfor lett har ingenting å si, så lenge du ikke overstiger det du kan innta av kalorier vs hva du bruker (og du må jo bruke mer enn du inntar for å gå ned). Selv velger jeg stort sett alltid magre varianter fordi da kan jeg spise mer😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Del Skrevet 20. mai 2022 Du må ikke spise cottage cheese for å gå ned i vekt, jeg har gått ned 50 kilo uten én eneste skje med cottage cheese 😄 Anonymkode: eccff...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. mai 2022 #6 Del Skrevet 20. mai 2022 Det spørs på kostholdet ellers. Selv spiser jeg den fullfete varianten (spiser smartkarbo, ikke lavfett kosthold). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Del Skrevet 20. mai 2022 Selv spiser jeg den fullfete. Kcal messig er det lite som skiller de og i lettvarianten er det mer karbohydrater. Det viktigste for meg er å bli mett og da velger jeg heller fullfete varianter. Anonymkode: 629c6...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Del Skrevet 20. mai 2022 Fullfet alltid Anonymkode: decab...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Del Skrevet 21. mai 2022 Fullfett alltid. Hvorfor? Sjekk ut Marit Kolby på instagram, for svaret på det. Anonymkode: 32a4c...87b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå