AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Den fullfete metter mer/lenger? Men mer kalorier.. blir helt forvirra av diverse ernæringsguruer som mener at magre alternativ er fy-fy. Anonymkode: 07f03...528
emilie123 Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den fullfete metter mer/lenger? Men mer kalorier.. blir helt forvirra av diverse ernæringsguruer som mener at magre alternativ er fy-fy. Anonymkode: 07f03...528 En ernæringsfysiolog sa til meg at det er så lite forskjell på fettprosenten at det beste er å ta en vanlig cottage cheese. Den metter bedre og den smaker mye bedre. Dermed er det større sjanse at en fortsetter med å spise cottage cheese hvis en tar den "fete".
MyMichelle Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Jeg bruker mager. Min erfaring er at vekten gikk ned når jeg begrenset kaloriinntaket. Det vil si at jeg kun bruker magre produkter. 2
Kvinne_med 3 barn Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 Totalt inntak av kalorier er det som har noe å si ved vektnedgang. Om du velger original variant fremfor lett har ingenting å si, så lenge du ikke overstiger det du kan innta av kalorier vs hva du bruker (og du må jo bruke mer enn du inntar for å gå ned). Selv velger jeg stort sett alltid magre varianter fordi da kan jeg spise mer😊 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Du må ikke spise cottage cheese for å gå ned i vekt, jeg har gått ned 50 kilo uten én eneste skje med cottage cheese 😄 Anonymkode: eccff...bc9 1
Embla Othea Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Det spørs på kostholdet ellers. Selv spiser jeg den fullfete varianten (spiser smartkarbo, ikke lavfett kosthold).
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 Selv spiser jeg den fullfete. Kcal messig er det lite som skiller de og i lettvarianten er det mer karbohydrater. Det viktigste for meg er å bli mett og da velger jeg heller fullfete varianter. Anonymkode: 629c6...711 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 Fullfett alltid. Hvorfor? Sjekk ut Marit Kolby på instagram, for svaret på det. Anonymkode: 32a4c...87b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå