Gå til innhold

Kvinner mer kåt jo eldre man blir

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

merker dere kvinner at dere vlir

mer kåt når småbarnsfasen er over, man bikker 40 år og oppover?

Anonymkode: f4f6e...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er 37 og her har lysten økt på siste året. Minste barn går i 1 klasse, så godt mulig det er sammenhengen med å ikke ha småbarn lengre også.

Anonymkode: 4da0c...94b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men har nok også noe med bytte av partner å gjøre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar denne anonymt. Synes det har vært jevnt bra fart i dama fram til hun ble 59. Fortsatt bra, men mye dårlig som skjer demper farten . Vi ble sammen da  vi var 45.

Anonymkode: e2b28...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja definitivt. Men tror det er fordi jeg er tryggere på egen seksualitet, og ikke redd for å gi uttrykk for hva jeg vil. Blir veldig bra sex da

Anonymkode: 2a510...af7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde en opptur fra 45-49. Er over 50 og menns dårlige oppførsel på datingsider, sexmas og dicpics har gjort meg aseksuell. 

Anonymkode: 86d14...263

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

merker dere kvinner at dere vlir

mer kåt når småbarnsfasen er over, man bikker 40 år og oppover?

Anonymkode: f4f6e...aff

Nope. Egentlig motsatt. Etter svangerskap, fødsler og småbarnsperioder har jeg mistet nesten all lyst. Orker bare ikke 😅. Har passert 40 med god margin og ungene er store, men føler meg nesten ferdig med sex egentlig. 

Anonymkode: ff76f...33e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke det du, sveiper til høyre på alle eldre damer på tinder men ikke en eneste gang har jeg fått med 40+ år gammel dåse.

Anonymkode: 67c39...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er snart 40, har tenåringsbarn, venter i spenning på den kåtskapen, og håper den kommer snart. 😊

Anonymkode: b2380...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tviler egentlig på at kvinner blir så mye kåtere egentlig, heller motsatt. Men når de er mer voksne våger de å være seg selv i langt større grad, da blir den herlige kåtskapen mer synlig, også for dem selv.

Anonymkode: 97ca6...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler egentlig på at kvinner blir så mye kåtere egentlig, heller motsatt. Men når de er mer voksne våger de å være seg selv i langt større grad, da blir den herlige kåtskapen mer synlig, også for dem selv.

Anonymkode: 97ca6...8c1

Litt sånn det er med meg/oss. Vi har sjelden sex, men når vi har det så er det veldig veldig bra.

Merker jo at sex har blitt mindre og mindre viktig med årene og er ikke noe jeg tenker særlig på i hverdagen. Men med alderen kommer økt trygghet, erfaring osv som også viser seg seksuelt. Kvaliteten går veldig opp og kvantiteten ned ☺️

Anonymkode: ff76f...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde en opptur fra 45-49. Er over 50 og menns dårlige oppførsel på datingsider, sexmas og dicpics har gjort meg aseksuell. 

Anonymkode: 86d14...263

Så leit, men du har dessverre rett

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tror ikke det du, sveiper til høyre på alle eldre damer på tinder men ikke en eneste gang har jeg fått med 40+ år gammel dåse.

Anonymkode: 67c39...bfa

Merkelig konklusjon. Så fordi du ikke har sex med tilfeldige 40-åringet, kan ikke 40-åringer være så kåte? Kvinner i 40-åra kan da ha et helt villt sexliv med hæla i taket 4 ganger om dagen, uten at det betyr at de noen sinne har lyst til å ha sex med en random valp som sier dåse. 

Anonymkode: 72504...cd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo eldre jo tørrere der nede. Mer glidekrem

Anonymkode: d16ad...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke bikka 40 enda, men om jeg blir kåtere enn jeg er nå for tida, da blir det jo faktisk slitsomt 🤪 får se hva de neste 4 åra bringer da 😅

Anonymkode: a8484...2c2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke bikka 40 enda, men om jeg blir kåtere enn jeg er nå for tida, da blir det jo faktisk slitsomt 🤪 får se hva de neste 4 åra bringer da 😅

Anonymkode: a8484...2c2

Er jo bare å glede seg og nyte det 😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kona her nærmer seg 60,og jeg må nok si at det er mange her som tror og mener mye rart som ikke stemmer. For det første så er hun villigere enn tidligere, og dere som tror de trenger å smøres tar også feil,hun blir like våt nå som tidligere. Vi har alltid vært muligens over snittet glad i sex,men det er jo slik med alt,at ting må vedlikeholdes for å fungere optmalt. Vedlikehold sexlivet så vil det nok vare til laangt over 60 år.

Anonymkode: 0b0e7...7ed

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På gruppenivå er det et solid etablert biologisk faktum at kvinners seksuelle lyst faller markant i og etter overgangsalderen. Men frem til starten av klimakteriet, skjer ikke reduksjonen så gradvis som hos menn, der testosteronproduksjonen reduseres jevnere fra omkring midten av 20-årene. Dette er altså det generelle bildet; individuelle unntak finnes selvsagt.

Spørsmålet om hva som subjektivt oppleves som «god» seksualitet, har også med mer enn kjønnsdrift å gjøre. Eldre kvinner som har fått et mer avklart og tryggere forhold til seg selv og til partner kan fx oppleve sexen som mer tilfredsstillende enn før, selv om libido biologisk sett er blitt svakere.

Anonymkode: 9416d...48b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

selv om libido biologisk sett er blitt svakere.

Tullprat !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...