Gå til innhold

Hvor mye mer i AAP vil jeg få utbetalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser at nav har endret trygdesystemet sine. Jeg får nå 8180kr før skatt hver 14. dag (litt over minstesatsen). Noen som vet hvordan jeg kan regne ut eller om det står noe sted? 

Anonymkode: 0aeaf...6d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trydesatsene skulle det stå 😊Ts

AnonymBruker
Skrevet

8570 ( gang det du får nå med 1,0477

Anonymkode: 442e8...9c8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det jeg fikk når jeg hadde AAP for et år siden og, så tror du får ca 6300 kr hver 14 dag.

Anonymkode: c30a4...df5

AnonymBruker
Skrevet

Det blir muligens uendret.

AAP er vanligvis beregnet ut i fra inntekt, noe jeg antar din også er, siden du sier du har litt over minstesatsen.
Ytselser hvor trygdegrunnlag et beregningsgrunnlaget vil derimot få med seg noe økning.

Spørsmålet er vel heller om du nå havner under minstesats, og dermed kan ha rett på noe ekstra.  Så hvis du nå havner under den nye minstesatsen, vil du nok ha rett på å få økt din AAP på til ny minstesats.
Ny minstesats for aap om du er over 25 er 222 954 pr år.

Anonymkode: e4e45...c9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det blir muligens uendret.

AAP er vanligvis beregnet ut i fra inntekt, noe jeg antar din også er, siden du sier du har litt over minstesatsen.
Ytselser hvor trygdegrunnlag et beregningsgrunnlaget vil derimot få med seg noe økning.

Spørsmålet er vel heller om du nå havner under minstesats, og dermed kan ha rett på noe ekstra.  Så hvis du nå havner under den nye minstesatsen, vil du nok ha rett på å få økt din AAP på til ny minstesats.
Ny minstesats for aap om du er over 25 er 222 954 pr år.

Anonymkode: e4e45...c9e

Hvordan fungerer dette? Jeg har nå 196 000 i året med aap. Det er beregnet ut fra at jeg kun jobbet 50% noen år og ble beregnet deretter

Skrevet

Ta det dere tjener per periode i dag og gang det med 0.477 så får dere hvor mye ekstra dere får utbetalt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akay skrev (17 minutter siden):

Ta det dere tjener per periode i dag og gang det med 0.477 så får dere hvor mye ekstra dere får utbetalt. 

Lettere å bare plusse på 4,77%

Anonymkode: c71aa...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...