Gå til innhold

Tannblekingen Brun og Blid reklamerer for. Er den trygg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? 
Ser de reklamerer for tannbleking som kan brukes mens man tar sol nå, men er litt skeptisk til sånt. For det første er jeg redd for å skade tennene, i tillegg til at jeg er redd for at det kan bli flekkete og stygt - men samtidig frister det litt å prøve. 

Noen som evt har forslag til tannblekingskit som faktisk fungerer og er trygge? Eller bør jeg henvende meg til tannlege først som sist? 

Anonymkode: b11fb...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert trygg men den virker ikke, så høye doser hydrogenperoksid er ikke lovlige i Norge. Det krevet 10% for at det skal ha effekt.  I Norge er vel 0.3 % tillatt. Så all "bleking" du kjøper i Norge virker ikke på noen som helst måte. Prøv natron, det har noe effekt. 

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (19 timer siden):

Sikkert trygg men den virker ikke, så høye doser hydrogenperoksid er ikke lovlige i Norge. Det krevet 10% for at det skal ha effekt.  I Norge er vel 0.3 % tillatt. Så all "bleking" du kjøper i Norge virker ikke på noen som helst måte. Prøv natron, det har noe effekt. 

Tusen takk for svar 😊 Tror jeg har landet på å rett og slett ta kontakt med tannlegen så snart jeg har grei å droppe snusen helt 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: b11fb...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...