Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min baby er 9 mnd og har akkurat lært og sitte og dra seg opp etter bordet osv. Naturlig nok faller hun en del. Ikke fra stående posisjon, men når hun sitter på rumpa så kan hun tippe over. Hun slår også hodet når hun f.eks. krabber under en stol og tar hodet opp, eller beveger seg rundt i sprinkelsenga. Det føles så brutalt når hun slår hodet :( som regel reagerer hun ikke, evt gråter i noen sekunder før det går over. Så er jo ikke den store smerten. Men er det skadelig å slå hodet sitt så ofte? Hilsen bekymra mamma...

Anonymkode: 01c4b...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida, det tåler de fint 😊 På hvilken måte tenker du det skulle være skadelig at hun slår hodet når det ikke er hardt? Tror du andre ikke slår hodet sitt, eller tror du det er masse babyer som får hodeskader hvert år uten at man blir advart om at det kan være skadelig farlig at de dunker litt? Dette skriver jeg ikke for å være slem, men for å hjelpe deg å snu tankegangen litt; hadde barn skadet seg så lett hadde man blitt advart 😊

Anonymkode: c3ac0...5de

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Neida, det tåler de fint 😊 På hvilken måte tenker du det skulle være skadelig at hun slår hodet når det ikke er hardt? Tror du andre ikke slår hodet sitt, eller tror du det er masse babyer som får hodeskader hvert år uten at man blir advart om at det kan være skadelig farlig at de dunker litt? Dette skriver jeg ikke for å være slem, men for å hjelpe deg å snu tankegangen litt; hadde barn skadet seg så lett hadde man blitt advart 😊

Anonymkode: c3ac0...5de

Så bra :)

Nei, jeg lurte vel på om min baby slår seg mye mer enn det som er normalt.. vet ikke hvor mye andre babyer slår hodet! Eller om jeg bør være mer påpasselig med å feste noe mykt til sprinklene på senga, skumgummi bak stellematta, osv. Har ikke vært noe påpasselig med sånne ting. 

Anonymkode: 01c4b...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...