AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Var nedtur når jeg prøvde på meg buksa jeg hentet fra Zalando nå. Har ventet så lenge på å kunne få tak i ei slik bukse som faktisk er lang nok! Jeg får den på meg, men så er den akkurat for trang rundt de jævla hoftekammene. Jeg er 184 høy, veldig slank og regner som undervektig i forhold til høyden. Men jeg tenker at hadde den jævla kroppen bare stoppet å vokse på 180 så hadde den mest sannsynlig passet! Sett at jeg hadde samme vekt og form ift høyden. Det stod at buksen er stor i str og at det anbefales å gå ned en str. Det var den eneste tilgjengelige også. Så var det en bh, siden jeg har bare 2. I str M, har allerede trusa i S, men den er sånn akkurat for liten, så jeg tenkte at M må passe. Og det gjør den sånn egentlig, bare jeg bruker de ytterste knottene bak, og dro i snorene så de ble så lange de kunne bli. Da var de ikke for trange over skulderen lenger, men kanskje sånn akkurat rundt ribbena tror nok at L vil passe meg bedre. Å finne bh har alltid vært en utfordring siden jeg har små pupper, men tydeligvis er litt bred rundt skulderen. Ikke ift høyden, Men for klær...og de er jo tilpasset gjennomsnittet. Føler meg som et monster. Hva gikk galt med oss som ble så jævla høye? Ja jeg har høye foreldre. Men hvorfor lager naturen oss så store? Jeg vil ikke ha barn, bl.a fordi jeg ikke vil at de skal bli 2 meter. For er det ikke litt sånn evolusjonen fungerer? Høye foreldre der hele slekta har ligget over snittet, vil fortsette å ligge over snittet? Skulle tro genene våre vet hvor høye andre som er født på samme tid blir, og konkurrerer om hvem som blir høyest. Anonymkode: 88cca...608
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Du skal ikke passe klærene, klærene skal passe deg. Å finne riktige størrelser, merker og fasong er en kunst man må trene seg til. Du gjorde noen bomkjøp nå, men det betyr ikke at den perfekte buksa, BH, truser, genser osv ikke finnes. Fuck de negative tankene dine, og bruk energien på å finne deg klær du føler deg komfortabel og pen i. Anonymkode: 8916f...972
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skal ikke passe klærene, klærene skal passe deg. Å finne riktige størrelser, merker og fasong er en kunst man må trene seg til. Du gjorde noen bomkjøp nå, men det betyr ikke at den perfekte buksa, BH, truser, genser osv ikke finnes. Fuck de negative tankene dine, og bruk energien på å finne deg klær du føler deg komfortabel og pen i. Anonymkode: 8916f...972 Hehe takk jeg er jo fornøyd med kroppen sånn stort sett. Er ikke slik at jeg føler meg stygg eller vil gjøre ting for å forandre på noe. Men jeg føler en «skam» på at jeg er over snittet, føler meg liksom stor selv om jeg regnes som tynn.. Anonymkode: 88cca...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå