AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Og jeg har dårlig samvittighet for det. Som ufrivillig barneløs er 17.maitoget er skrekkblandet fryd. Jeg har alltid viftet med flagget når en gammel nabo har fulgt klassen sin i toget, men ikke i år. Jeg så at hun var kontaktsøkende og glad for å se meg, men jeg overså henne. Jeg viftet ikke med noe flagg. En kompis kom med en barnevogn, og jeg snudde ryggen til. Jeg hadde veldig dårlig samvittighet etterpå. Følte meg slem og kommer ikke til å være en muggen bitch igjen. Jeg bare reagerte, helt automatisk med å overse på grunn av egen skam. Jeg skammet meg sånn over å stå der alene, år etter år uten familie og er så lei av å hele tiden fake et smil eller leke generøs og glad på andres vegne. Lei av å måtte vise interesse for barna dems med spørsmål som " hvor mange is har du fått" som kun trigger sorg i meg. Så jeg ignorerte. Anonymkode: 76d56...54a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Ikke plag deg selv med dårlig samvittighet❤️ Du bare reagerte spontant. På 17. mai er det tross alt veldig mye folk, og ikke så "rart" at du tilfeldigvis ikke "så" dem🥰 De tenker garantert ikke over dette. Anonymkode: 0f372...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Håper du hadde på deg store mørke solbriller. Hva med å alliere deg med noen uten barn til neste år? Trenger jo ikke å pine seg selv ved å se på toget dersom du ikke har lyst. Og oss imellom, det var helt himmelsk å ikke ha barna på 17. Mai i år! Anonymkode: 18c4b...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå